sb umno tengah galak merekacipta fitnah

kalau sebut sb, jangan haraplah nak berada di balik pembangkang. sb yang memerangkap barua dan balaci umno yang dihantar masuk ke dalam PAS. biasa sb akan menyamar lebih warak lebih solat sampaikan subuh pun sampai 8 rakaat. kalau orang pas duk dalam masjid sampai matahari terbit tapi sb akan duduk dalam masjid sampai pukul 10. terlebih waktu sampaikan solat dhuha pun selepas zohor. selepas tu akan hilang pergi buat report. kalau orang pas janggut sedikit, sb janggut dia lebih 2 3 depa. tak caya tanya sb kat kemaman nun. budak perak yang merempat duk dikemaman. kasihan negeri sendiri tak nak terima maklumlah orang perak mana hebat.. memerintah pun hanya 10 bulan, kalau boleh memerintah perak sepenggal mampuslah orang lain kena kutuk. mungkin perak akan digadai terus ke dap.

sb tak respek ustaz sebab apa sebab mereka tak beriman dengan islam beriman dengan kristian yahudi dan zionis. kalau gereja mesti hebat dari masjid. ustaz berpolitik tak dihormati padahal islam tak memisahkan politik dan islam. hanya gereja memisahkan politik dan gereja. dari kecik dah makan makanan minuman gereja tak akan besar boleh berubah menjadi warak terlebih. kadangkala kasihan tengok sb yang masuk ke dalam pas ni, orang ajak mesyuarat masuklah dia orang. catat semua benda sampaikan terlebih kelentong nak hantar report kat boss. apa yang dicakapkan dalam mesyuarat selalu saja diadakan untuk sb saja. untuk pastikan dia send the report palsu supaya keputusan sb selalu senget. mereka tak faham apa apa tentang islam selain mencipta fitnah.

kalau sb mentadbir negeri dah lama malaysia dijual kepada sesiapa saja dengan harga murah. sekarang tengah menyusun fitnah kepada pemimpin pas, mana mana video ke sms ke tulisan semua direka cipta dan diberikan kepada blogger upahan untuk dimuat naik. wajah huduh sb akan buruk sepanjang zaman dan akan diinggati sepanjang sebagai pertualang agama dan bangsa. solat pun hanya untuk menunjuk nunjuk. nak buat macamana kerana gaji. semua jenis makan gaji dan itulah yang diberi makan kepada anak bini " JANGAN LUPA ANAK DALAM HOSPITAL"

Ulasan