PADAN MUKA PKR DAH BELI 2 EKOR BAGHAL NAK BELI 13 LAGI HAHHAHAA

kah kah kah kasihan pkr dan mb baru tak dapat sokongan lagi dari 13 adun pas, 2 ekor bahgal dah bagi sokongan apa lagi nak, tak akan semua nak dibeli lagi. INGAT KATA MAK LAMPIR ... PAS JANGAN SIBUK DENGAN JAWATAN MB, MB SELANGOR HAK PKR DAN PAS TIADA HAK NAK CAMPUR TANGAN MENENTUKAN SIAPA MB SELANGOR. ITU HUDUHNYA MULUT KETUA WANITA PKR YANG HAMPIR KALAH PEREBUTAN JAWATAN. tanda tanda nak kalah dah ada cuma mungkin ada silap mata belakang main hahhhahaa .. biasalah pkr kalau tak pusing belakang bukan pkr, kononnya mereka party yang berani buat perubahan dan hebat akhirnya jadi belebab basi kena tibai atas bawah kiri kanan, penuh dengan penipuan auta fitnah beli singkir calon dan segalanya. itulah hebat nya pemilihan pkr, 

bila abg mat sabu gagal mempertahankan keputusan mesyuarat Party PAs pada 17 ogos yang lalu, ini bermakna pkr saja bermain dengan keputusan PAS. pkr tetap mahukan jijah bini macai umum sebagai Mb selangor. ini bermakna pkr tidak menghormati apa apa pandangan pas. kasihan pkr sudah lapar sangat nak jadi mb terpaksa mintak sokongan pelbagai. cakap besar tapi habuk pun tarak, kalau hebat sangat BUBARKAN DUN SElangor tak payah nak menempek di balik party lain. SEPERTI KATA MAK LAMPIR, UMNO SILA BERSEDIA JADI KOSONG. ITULAH PKR SEJATI, YAKIN KEHEBATAN DIRI SENDIRI TANPA PERLU SOKONGAN ORANG LAIN. KETUA WANITA PKR sama hebatnya dengan pemikiran macaiumum, bini macai umum dan anak macai umum pun dah berlagak sakan sekarang. termasuk ayam katek PKR yang menyanggah pendirian PAS mengenai pemilihan pemimpin. Siso bukan saja menyanggah pas bahkan menyanggah islam dengan mengemukakan alasan dangkal dan bodoh.

kenapa pkr perlukan PAS sangat sedangkan Presiden PKR dengan bangga menunjukkan kehebatannya mempunyai 30 sokongan dan ada SD lagi dari 2 ekor baghal dan dap bahkan pkr memberikan sokongan penuh. Mengapa pkr perlukan sokongan lagi dari 13 ADUN PAS sedangkan PKR sudah mendabik dada mendapat sokongan majoriti. apakah tak cukup kuat untuk berhadapan dengan istana nanti. AZIZ bari kan ada pakar perlembagaan penjajah pasti boleh berhujah dengan baik. semua benda aziz bari boleh betulkan. walaupun salah ia boleh dibetulkan oleh aziz bari mengikut kehendak PKR. Aziz bari sudah mengatakan keputusan PAS sudah terlambat tapi mengapa PKR nak lagi sokongan 13 ADUN pas lagi. Apakah ada ura ura dari pkr yang nak terjun bersama kolid berahim atau ada yang tak setuju pun dengan macaiumum. yang setuju dengan macaiumum hanyalah saifudin yang kalah dan rafizi pakar tipu dan fitnah.

Ulasan

  1. dah baghal plak, seblum ni anjing. ishhh korang nih x berakhlak lansung kahkahkah ... kalu pangge org pandi kutti tak pa, tu baek punya akhlak ... kahkahkah

    BalasPadam
  2. biasanya kalau sesaorang mengeluarkan kata2 Bghal,anjing adalah saorang insan yang x berkualiti kerana dia merasakan dirinya sempurna...harus ingat kata2 itu akan berbalik kapadanya nanti...nak ajak orang lain berbuat baik tapi diri sendiri terlondeh.

    BalasPadam
  3. takpe fzt..aku sokong ko mcm sorang wakil PAS t'ganu tu...

    BalasPadam
  4. Kah...kah....kah... Ada perwakilan menangis kononnya mereka dibuli oleh PAS Terengganu sehingga itulah mereka menang 1 kerusi jer. Mereka kata calon mereka pasti akan menang di parlimen Kemaman, dun Seberang Takir dan berberapa lagi kerusi dun jika penyokong akar umbi PAS jadi kuli mereka.. Bila gua kata bodoh mulalah macai-macai mereka marah, tidakkah ini menunjukkan yang PKR Terengganu tak apa pun tanpa jentera PAS. Dia ingat dia jer kalah dan semua kerusi yang PAS tanding semuanya menang. Dun Bandar yang mereka menang pun adakah hasil kerja keras PAS dan sedarkah mereka kerusi yang PAS kalah kerana sabotaj mereka, mereka diam seribu bahasa. Gua nak tanya PKR, tolong tunjuk dimana jentera mereka sebenarnya. Adakah mereka sembunyikan dari pengetahuan PAS sebagai menunjukkan jentera mereka bergerak secara perang saraf. Sedar ler macai PKR kekalahan PAS pada PRU13 disebabkan PKR yang mana kehadiran merekalah ahli Umno yang ingin memberi undi kepada PAS terpaksa buat U-Turn kerana mereka cukup benci kepada bekas spesis mereka PKR. Kalu tak cayer tengok bagaimana BN mengatasi PAS 2 kerusi sahaja dan tanpa PKR, kerusi Bandar tetap milik PAS. Inilah yang dikatakan jenis tak sedar diri. Jika disebelah Barat dan sedikit dari bahagian Utara, gua tak nafukan mereka ada sokongan sikit disebabkan itu adalah sarang mereka dengan kerja keras blogger-blogger cikgu pencen, budak kemaman, tenuk** dan beberapa lagi macai-macai yang PKR dari PKR sendiri. Kesihan bhai yang menangis kat kongres PKR yang masih mamai-mamai mabuk daum ketum kerana masih tak tahu beratus ribu penyokong PKR yang ada kat Terengganu.

    BalasPadam
  5. hhahahha.. menangis sekadar lakonan mengikut macaiumum yang terpaksa berlakon sepanjang masa. blogger pencen banyak pengikut dialam maya, wala dia pada party walaupun siang malam duk kutuk party wakakkaka.

    abdulhamid mamud ni tak pernh belajar peribaha gamaknya. mungkin dia lahir je terus belajar bahasa serbia wakkaakaka... ada juga jenis merapu tak habis.

    BalasPadam

Catat Ulasan