N.01 pengkalan kubur - PKR dan UMNO Akan bersatu

usaha usaha terakhir pkr untuk mengelakkan macaiumum dipenjarakan adalah bekerjasama dengan UMNO. PKR sudah ketegaq menghantar nama BINI dia sendiri dan mengikut perangai ketua UMNO yang patuh tunduk pada bini cuma tak lantik BINI jadi Menteri, tapi tak mustahil untuk UMNO untuk melantikn BINI sendiri. Tak kemana kalau UMNO semua boleh je.  Kalau nuar abraham dah kembali menjadi UMNO tak akan saifudin nasutional dan rafizi nak kekal dalam PKR. Kedua ekor badut pasti akan terjun secepat kilat untuk masuk ke dalam UMNO. PKR sudah buat kerja belakang mati. ramai pemimpin PKR sudah MINTAK MAAF dengan PEMIMPIN UMNO termasuk MACAI UMUM yang mana sudah berhenti menyaman syed hamid albar. tanda tanda PKR nak masuk UMNO sudah kelihatan.

kerja kerja celaka blogger mula memusingkan isu kononnya pas nak masuk umno, ini dimainkan sendiri oleh kolid samad, hanipa mydin, saari sungkit, hasnul, mat sabu dan juga husam musa. PKR nak bersama umno di sapu bawah tikar buruk oleh geng blogger celaka. pelbagai versi mula dimainkan. pas tidak lagi bersatu, kenyataan SUA pas dan pesuruhjaya PAS selangor diputar baik oleh greenbox yang sudah lama menjadi hantu dan setan dalam alam maya. PAS sudah menghantar nama senarai MB. kerja bloglist yang semakin meningkatkan fitnah kepada PAS. kerja kerja mendajalkan pas makin banyak dilakukan sehingga selesai proses KONSENSUS NATIONAL. PKR NAK MASUK UMNO melalui JALAN BELAKANG.

Pengkalan KUBOR satu nama yang akan dikenang sebagai satu tempat yang menjadi KUBOR kepada PKR sebagaimana semangat 46 dulu. Ia berkubur bila semua ahlinya rujuk kembali kepada UMNO bersama KU LI. Dan PKR JUGA AKAN RUJUK KEMBALI kepada UMNO dan membawa sampah SARAP masuk kembali dalam TONG TAIK> SEMOGA KOLID SAMAD HANIPA MYDIN MAT SABU HUSAM ZUL HATTA SAARI HASNUL DIBAWA MASUK SAMA BERSAMA MAHFUZ. KEMBALINYA PKR DALAM UMNO AKAN MEMBENTUK GAGASAN TERBARU. DAN PULAUPENANG AKAN KEMBALI KE TANGAN UMNO. selamat tinggal GUAN eND

Ulasan

  1. Gua menetang jika PAS ingin dun Pengkalan Kubur kerana biarlah calon dari PKR, jangan diganggu kehendak mereka dengan syarat markas PAS ditutup dan akar umbi PAS disarankan melihat dan belajar akan kehebatan jentera PKR. Jangan sumbang walau satu sen pun dan biar mereka sendiri mencari duit untuk wang taruhan.

    BalasPadam
  2. gua bersama lu bro... biarkan PKR dengan kehebatannya

    BalasPadam

Catat Ulasan