lawak lawak bangang dari BALACI PKR

kah kah kah kasihan jugak aku nengok blogger yang memaki hamum pas sebab 13 adun pas tak mahu tandatangan SD, keh keh keh, siap mengaku bergiat cergas dalam PAS, hehehe tak pernah aku tengok sebodoh ini manusia yang pernah kata dia bergiat cergas dalam pas, mungkin pengaruh dari nakhaie atau jugak saari sungkit dan hasnul rip. dia ni jenis bergiat cergas dalam PAS ke dalam UMNO hehheee... aku rasalah bergerak cergas dalam UMNO. politik PAS sendiri tak faham bagaimana nak kata dia ni PAS, sebangang nakhaie pun boleh faham politik pas. mungkin dia tersilap masuk lorong gamaknya mungkin termasuk lorong belakang. biasalah pekerja gomen kalau tak sokong gomen bukan nama pekerja gomen. kerja gomen kenalah sokong gomen. sama macam blogger cikgu pencen diperak yang sedang bermati matian mempertahankan PKR.

kalau pemain bola bermain untuk kelab ke negara dia tak ada yang sumbat gol sendiri, jika pemain itu GILA BABI ATAU Bangang saja yang akan score gol sendiri. tak payah nak ambik contoh jauh ajelah. contoh dia macam PKR sekarang, banyak benda mula berbaik baik dengan uMNO tapi menuduh PAS nak baik dengan UMNO. bodohlah kalau Orang yang nak baik dengan UMNO akan menampakkan dia umno. perang saraf umno sudah lama begitu. alah bukan susah nak memahami pun. kalau yang jenis makan gaji tak adanya menyokong party yang tak berikan kekayaan dan kemewahan. kalau penyokong atau ahli PAS sudah lama dihantar ke HULU Sarawak. itu pun bukan susah nak faham pun. penyokong pas yang bersara pun tak ada kutuk pas kecuali yang GILA BABI.

tak payah lah nak sibuk suruh pas keluar pakatan ke masuk pakatan. pakatan tu macam kolid berahim katalah, pakatan yang tidak berdaftar, pas nak keluar ke masuk sama je. kalau DAP dan PKR pun sama je. PKR nak keluar pakatan PUN boleh apa, nuar braham pun tengah berkira kira dengan UMNO untuk memastikan dia tidak terpenjara. JALAN TERBAIK SEKARANG ADALAH BEKERJASAMA DENGAN UMNO. segala benda yang berkaitan dengan umNO PKR akan lupuskan, kalau perlu mintak maaf mintak maaf, blogger upahan bersiap sedia untuk mengfitnah pas, alasan serupa digunakan. kalau inilah jenis penyokong pas dulu patutlah pas tak menang., dah lama musang berbulu anjing.

Ulasan

  1. wa dpt info best nih, dr jabatan meteorilogik. katanya slangor slalu ujan slepas kalid braim kena pecat sampai banjir kilat kat serdang. kalu x pecat, gerenti kmarau panjang sampai air kena catu ... kahkahkah ... sesat dah man lombok ni. gila pandy kutty betol mamat ni.

    BalasPadam
  2. TAK APA PKR SUKA ORANG MACM TULANGBESI

    BalasPadam

Catat Ulasan