Kongres PKR medan BUAT ADUAN Kepada MACAIUMUM

selama ini kongres mana mana party yang terdapat dalam malaysia adalah tempat memperkasakan party bukan menjadi medan mengutuk mencerca party lain. UMNO telah memulakan kaedah yang sama dan diikuti oleh Party Melukut PKR. Hidup segan cakap banyak aje tahu. Naib presiden party melukut samsul budak yang baru menang dibukit katil menggunakan platform yang sama untuk memaki hamun pas. Kebodohan samsul seperti biasa akan bergantung dijubah nuar abraham. PATUTLah pemimpin pas tidak mahu hadir dalam kongres bodoh pkr ni melaikan kolid samad yang sudah menyertai PKR sejak pakatan rakyat ditubuhkan. Party pkr sepatutnya menggunakan kongres untuk menajamkan strategi untuk menaikkan sokongan rakyat kepada party melukut tapi mereka jadikan ia satu medan mengutuk party lain, sama perangai dengan kebodohan umno. dan balaci pkr dalam pas menyokong kongress ini. tak caya tanya kolid samad.

Perwakilan PKR terengganu sampai menangis mengadu kepada PKr pusat kononnya dibuli oleh PAS terengganu. kasihan pkr, kalau tak nak dibuli, kemukakan jentera sendiri, kita pas terengganu bukan macam pas perak yang ada balaci pkr dalam pas, pas perak ada lajnah PKR dalamnya. tak caya tanya mad awang dan blogger pencen atau sb budak perak yang makan gaji dengan gaji rakyat malaysia. kalau nak pengesahan lagi tanya hanipa mydin atau mad nizar yang buat perjanjian pangkor dengan DAP. Kalau pkr nak pakai balaci barua tu boleh lah pakai diperak bukan diterengganu. azan yang menang di dun bandar pun tak ada jentera sendiri tapi mengaku hebat. walaupun menang diindera mahkota bukan disini azan nak gunakan jentera pas sebagaimana pkr guna jentera pas dinegeri lain. kalau dishah alam pun pkr boleh guna kolid samad. dan untuk samsul tolong cari jentera sendiri kalau nak menang lagi dibukit katil bukan setakat tidur atas katil empuk dan kutuk pas bukit katil.

rupanya pas tumpat pun sabotaj pkr dipengkalan kubor, andaian dan fitnah dibuat oleh calon pengkalan kubor, JIKA pengkalan kubor masih ditandingi PKR, pkr sediakan jentera sendiri dan bertanding dengan gaya hebat sebagai party bukan party tupperware. MACAI UMUM akan turun berpidato mana mungkin rakyat pengkalan kubor akan menolak manusia yang hebat didunia sekarang mengikut kata tulangbesi@tukangfitnah. tak caya tanya mad awang, tulangbesi tak salah fitnah sebab fitnah kepada pas dihalalkan jangan kepada pkr dan dap dan pakatan rakyat. pakatan rakyat paling utama itulah pegangan mad awang. mana mana kerusi pkr nak menang bergaya sila adakan jentera sendiri bukannya menumpang jentera party lain. sama macam didun damansara, kalau nak bertanding soscilis kena ada jentera sendiri bukannya bergantung berpaut pada jentera party lain yang tak setuju dengan ideologi soscilis. kalau nak menang pakai je blogger upahan yang panjang lidah dan banyak mulut.

Ulasan