BILA SB BODOH GELAK SAKAN

LAWAK SB dah tak laku sekarang kasihan, dah lah bodoh bangang pulak tu, tak apalah dia dah zahirkan apa benda yang ada dalam badan dia. betul sangkaan orang bahawa sb memang tak ada iman walaupun  mengaku beriman. semuanya boleh kata sb, dia dah senaraikan semua sebab dia tak respect ustaz atau ulama, dan fakta yang penting ada bila ia mengesahkan dia tak respek ustaz yang berpolitik. islam dan politik kena pisahkan mengikut sb pencen ni. tak apalah hormatilah pendapat dia yang selalu bengong. kalau dia mati harap harap ada paderi yang tolong kemaskan mayat dia sebelum di baptiskan ke kubur dan tembak 5 das sebagai tanda kematian seekor sb. sb memang sentiasa bodoh dan bangang sentiasa.

yang paling best bila sb kata sb yang selalu folo presiden pas tahu presiden pas bercakap lain di pelbagai mesyuarat, sb ingat semua orang bodoh macam dia. sb boleh dikenal walaupun hatta pakaian berjubah berjanggut atau ratib sepanjang malam dalam masjid. orang politik dan orang biasa pun boleh kenal mana satu sb mana satu orang penyokong pas. kalau sb mudah sangat dikenali sebab dia terlebih pas dari orang pas sendiri. jenis bodoh biasanya dimasukkan ke dalam sb sebab ia mudah menerima arahan dari pihak atasan. tak kira lah mio ke agensi yang pasti sb tu memang bodoh dan bangang. orang akan bercakap pelbagai versi untuk memudahkan sb melaporkan semua kegiatan pemimpin party yang tidak sama pendapat dengan UMNO. kerja kerja bangang sb selalunya berkeliaran dalam party dan menghabiskan duit rakyat tanpa sebarang faedah kepada rakyat. bila sb pencen ia akan merapu dan meraban selepas berapa puluh tahun makan duit rakyat tanpa sebarang kerja yang baik untuk rakyat selain kerja kepada umno.

malaysia ni punah ranah kerana ada nya sb. kalau tiada sb bermakna aman lah rakyat malaysia. malaysia tak perlu membayar gaji kepada sb sebab mereka tak ada guna sesen pun. kerja mereka merosakkan malaysia dengan melakukan semua benda tanpa perlu membantah dari pihak atasan. semua benda boleh hatta masuk agama sesat dibenarkan atas nama menyiasat. yang penting sekali sb memang tak boleh pakai punya manusia. dari yang masih bekerja atau pencen sebab direjek atau atas sebab apa apa pun sb tak boleh dijadikan kawan. kalau ada yang berkawan dengan sb tu berhati hati lah,

Ulasan