AKIBAT LIDAH PANJANG DAN BANYAK MULUT KOLID SAMAD

KOLID SAMAD yang dikenali sebagai pengkhianat pas antara pemimpin PKR dalam PAS yang begitu hebat dikatakan mampu mencabar kewibawaan macaiumum dalam pkr. oleh kerana terlalu taksub kepada macaiumum PKR kolid samad sanggup buat apa saja demi macaiumum pkr dapat merealisasikan kehendaknya. dengan mempunyai sorang abg yang begitu tegar dalam umno dari rambut hitam menjadi putih seputihnya.  kolid samad dilihat sebagai pengkhianat pas yang paling tegar dan banyak menimbulkan masalah kepada pas. oleh kerana terlalu panjang lidahnya dan banyak mulutnya ia berulang kali menyebabkan pas terpaksa membetulkan pandangan pkrnya. selagi mana mana pihak tidak menyentuh pkr dan macaiumum kolid samad tidak akan membalas dan berusaha segigihnya sebagaimana sekarang.

kerja kerja bodoh kolid samad dalam pas berlaku banyak kali, banyak minit mesyurat pas bocor kepada umum hasil kerja kolid samad dibantu oleh blogger upahan dan juga balaci pkr yang bersengkokol dengannya. kolid samad sentiasa memberikan maklumat terkini kepada blogger blogger upahan. printscreen whatsapps sampai sekarang kolid samad tidak pernah mengaku yang dia mengeluarkan printscreen. berulang kali ditanya kolid samad akhirnya terpaksa mengadakan sidang media dan memanggil wartawan untuk mengutuk dan mencerca kolid berahim dan zuhdi. kolid samad tidak pernah menafikan dia adalah pengedar utama printscreen whatsapps pas kepada alam maya. setelah disiasat ia memang dilakukan oleh kolid samad dan kolid samad sampai sekarang masih terlepas dari tindakan badan disiplin pas yang terus lena diulik pkr. ayam penyek tak pandai bergaduh sesama pkr tapi mengfitnah presiden pas terlebih pandai pulak. demi tahaluf siasi kata ayam penyek.

akibat lidah panjang dan banyaknya, pas terpaksa membuat penafian kepada kenyataan peribadi kolid samad mengenai istana selangor. dan akhirnya kolid samad terpaksa berpura pura nak menyaman akhbar kononnya tersalah petik tapi itulah hakikatnya bahawa dia memang suka menyusahkan pas dan seluruh jemaah islam pas. pkr sudah melebarkan tangan jika kolid samad nak keluar dari pas. kolid samad akan membawa hampir 7 8 9 pemimpin utama pas yang sudah bersiap sedia mengkhianat pas secara besar besaran. PKR sedia menyambut kesemua ahli LAJNAH PKR Dalam PAS dan memberikan tempat utama sebagai peceramah FITNAH kepada PAS. sebagaimana kolid samad melakukan kepada kolid berahim. itulah kerja kerja pengkhianat pas jika ia keluar dari PAS. dan tak mustahil ada pemimpin pas yang setia pada pas akan diadakan tuduhan demi tuduhan baru. dan jika tak buat sila nafikan sebagaimana modal UMNO.

Ulasan