9 exco AMK keluar dewan protes keputusan

ramai anak muda nak masuk PKR selepas berkrisis mb selangor, dengar kata blogger upahan pkr kata anak anak muda berduyun duyun akan keluar pas dan menyertai PKR. ramai sungguh nak masuk PKR sampaikan kerusi yang disediakan lebih banyak dari yang datang. Pengkhianat PAS tak join AMK PKR kerana terlebih umur dan sebab ada yang pencen. yang pencen pun dah tak boleh join AMK PKR, jadi ayam pencen ajelah atau jadi ayam penyet macam mat sabu. hehheee .. nampaknya pemilihan pkr menjadi medan pertempuran sengit sampaikan ada aduan ke mahkamah. dan cara ini cuba dimasukkan ke dalam pas suatu ketika dulu oleh blogger upahan seperti tulangbesi dan juga peguam yang baru berhenti exco pemuda pas iaitu zulhasmi almakanan. almakanan cuba menjadi hero akhirnya tak menjadi malu sendiri.

Pemilihan ganas pkr diseluruh negara menyebabkan ramai yang sudah tersingkir. CheguBArd pengasasa SAMM yang juga GANAS tapi disingkir kerana tak cukup penyokong dan penyokong hanya ada dalam alam maya yang tak kemana mana selain menulis didepan pc dan melihat melalui jendela rumah pangsa bertingkat tingkat. Cucu mat kilau juga tersingkir dari PKR kerana permainan politik dalam pkr yang tidak kenal KAWAN sejati atau kawan yang makan hati. JEnis tak mengenang budi terlalu ramai dalam PKR. dari peringkat bawah sampailah ke macaiutama pkr. Macaiumum membawa budaya sebagaimana budaya umno dan pkr adalah tempat dia bereksperimen.

kolid berahim tersingkir dari pkr setelah bersama sama susah senang bersama macaiumum. macaiumum bertindak seperti mana umno bertindak kepada nya. macaiumum menyuruh badan pkr memecat kolid berahim tanpa perlu menjawab tuduhannya. mahkamah kangaroo yang diwujudkan oleh pkr akan memancung mana mana pemimpin yang tidak mematuhi kehendak macaiumum. mana mana yang berani berdepan akan dikenakan sebagaimana kolid berahim. KALAU ITU MENTOR BEGITULAH MENTEE. KALAU CIKDET buat fitnah kepada nuar braham dan itu jugalah kolid berahim kena sebab melawan macaiumum. kemana tumpah kuah kalau tidak ke nasi. tak akan hilang cikdet selagi nuar braham masih ada.

Ulasan