ULASAN YANG MAKIN BODOH DAN BANGANG

kasihan pada pencacai PKR dalam PAS yang membocorkan whatsappp sesama sendiri, akhirnya terpaksa mencari jalan lain bahawa beliau sudah khianat pada party pas. khianat kepada amanah yang diberikan oleh ahli ahli PAS. maka celaka lah yang membuat PRINT SCREEN yang disebarkan dengan meluas. musuh dalam selimut yang ada dalam PAS telah menjelma kan dengan mudah diri sendiri. dulu tak berapa nak jelas yang dirinya adalah orang berjiwa pKR cuma waktu menyertai PAS tak ada lagi PKR waktu itu. oleh kerana nak bagi nuar berahim nampak hebat dan party pkr tidak bersalah menukar jawatan mb kepada BINI KETUA UMUM terpaksalah sebarkan print screen whatsappp. ini lah wajah sebenarnya yang selama ini berselindung dan dengan keberkatan ramadhan akhirnya terkeluar juga muka maloan maloan yang menjadi musuh dalam selimut PAS. setiap masa bermesej kepada blogger pencacai pkr yang selalu dapat rahsia pas melalui pemimpin secelaka ini.

ada lagi yang bangang menulis kononnya waktu ini terkenangkan wajah tok guru fadhil noor yang dikatakan hebat. biasalah manusia bodoh akan mengagungkan manusia yang sudah pergi. waktu hidupnya tok guru fadhil noor siapa pun tak pandang, siapa yang datang bersama sama dengan beliau berjuang diwaktu umno kuat, watak serpihan nuar berahim yang diterajang UMNO hanya sementara waktu, JIKA UMNO MENAWARKAN jawatan PM kepada nuar berahim PASTI nuar berahim akan  menjawabnya tanpa perlu pandangan dari pencacai PUN. Tindakan tok guru dikatakan bijak selepas kematiaannya hanya untuk mengadudomba antara presiden pas. itulah kerja kerja lahanat dan jahanam penulis blog. kerja kerja lucah yang dibayar untuk mendapat sedikit rezeki untuk menunggu laba yang lebih besar.

PUDING station cukup celaka memberikan kenyataan kononnya TOK Guru NIK AZIZ tidak berapa tahu Politik MALAYSIA sekarang. apakah dia tahu sangat sampaikan kalah dalam perebutan MP dengan umno. Setiausaha AGUNG PKR sendiri pun bangang sebegitu. kalau tok guru nik aziz tak tahu politik malaysia sekarang nak buat apa jumpa dia. kononnya tok guru nik aziz keluar hospital jadi fikiran dia tak bercelaru itulah maksud pudin station. selesaikan dulu masalah dalam PKR, pemilihan pun lintang pukang macam beruk pun ada tapi didiamkan oleh ahli pkr kerana malu monyet. dalam mesyurat agung pun terpekik terlollong lebih dari mawas. jangan bodohkan orang lain sebab diri sendiri bangang.

Ulasan

  1. sekor2 parasit timboi .. ehh lama dok napok sari songeh mana p ek

    BalasPadam
  2. pas seekor seekor jadi balaci dan barua PKR, dari seorang tua dikaki gunung sampailah ke TIMBALAN PRESIDEN PAS JADI BALACI PKR

    BalasPadam

Catat Ulasan