Tulangbesi fitnah dalam bulan puasa

bulan puasa belum tamat tapi tulangbesi menggunakan segala kudrat iradat untuk mengfitnah tok guru haji hadi. kasihan tulangbesi yang cuba jadi calon pkr di selangor dulu ditolak kerana dikatakan akalnya kurang dari 10 persen saja yang boleh diguna pakai. yang banyak dalam otaknya hanya fitnah. setelah gagal di terengganu memohon jawatan dalam anak syarikat terengganu. tulangbesi tidak layak pun menjawab jawatan hatta tukangkebun top it sekalipun. setelah gagal memperolehi jawatan idamannya diterengganu fitnahnya bermula hebat kepada pas terengganu sebagai membalas dendam.

oleh kerana pkr berkuasa diselangor, tulangbesi cuba menyusup masuk melalui assan ali tapi tidak jugak diterima masuk ke dalam pengurusan selangor. akhirnya tulangbesi gagal juga memperolehi jawatn yang dipohonnya kerana dia sememangnya tak layak mendapat jawatan. laluan pkr cuba digunakan untuk memohon jawatan di dalam anak anak syarikat selangor namun pkr pun menolak manusia yang bernama tulangbesi. pkr pun tahu siapa tulangbesi. pkr bawah kolid berahim bagi tapak kaki pada tulangbesi. tiada jawatan dan calon sebagai adun diberikan. tulangbesi tidak diterima samada pas atau pkr. cuma dap je belum bersuara.

tulangbesi yang sibuk dengan ayah sayful alliwati cuba memukul wartawan yang banyak menyoal bapak sayful. banyak gambar tulangbesi yang gedebe dengan wartawan perempuan dilihat dalam blog. tak sampai seminggu ayah sayful kembali menjadi umno. muka tulangbesi kembali kelabuasap. penyokong tegar umno masih berhadap adalagi manusia yang percaya fitnah yang dilemparkannya. tulangbesi yang songlap duit derma menentang pas dulu sampai sekarang tidak menyaman pas walaupun wang tabung derma sudah kering disonglap tulangbesi. sampai sekarang tak ada berita kemana wang derma itu. perangai pun sama je dengan umno.

Ulasan

  1. Patutlah tulangbesi ni beriya2 menuduh Hj Hadi yang bukan2 hingga sampai menghina Tuan Guru Hj Hadi denga fitnah. Rupa2 manusia hampeh ni amat keciwa kerana hajat dia tak kesampaian bila Pas memerintah Trengganu dulu. Perangai orang2 yang hati nurani mereka masih tebal dengan perangai umno mereka dulu memang susah nah diubah. Dalam hati mereka kuasa adalah jalan mudah nak jadi kaya.

    BalasPadam
  2. tu tibai kolid berahim pulak sebab tak dapat jawatan hahhahhahhaaa dulu sanjung kolid berahim dijulang sampai ke langit.. bila mohon jawatan fail terus mengamuk

    BalasPadam

Catat Ulasan