TULANGBESI AKAN JADI PENGERUSI PERANSANG????


berita separuh masak sedang berlegar di media sosial, TULANGBESI@rahman yang gila jawatan ceo akan dilantik menjadi pengerusi di syarikat kumpulan perangsang. usaha usaha sedang giat dijalankan oleh penyokong rahman@tulang dibantu oleh puak puak bengong. jika pertukaran MB selangor berjaya dibuat, tulangbesi telah dijanjikan akan dilantik menjadi pengerusi perangsang atau paling koman spanar pun tukang cuci jamban di perangsang bertaraf ceo. nuar beraham telah berjanji jika fitnah fitnah tulangbesi yang selalu gagal kali ini berjaya pasti imbuhan akan diberikan. dibantu oleh barua dap berpengkalan di jambatan pulaupinang dan jika sekirang ia berlaku jawatan pengerusi perangsang akan diperolegi dan rahman berjanji akan melantik ulam mamak kepala lutut menjadi coo satu jawatan yang tidak kurang pentingnya membuat fatwa dan ulasan selari.

mb selangor yang baru akan dilantik selepas berjaya menyingkir kan kolid berahim. kolid berahim yang kedekut dengan kroni akan dinyahkan dari jawatan mb dan digantikan dengan seorang BINI KETUA UMUM dan juga SEORANG PEMIMPIN yang HEBAT di dunia politik antarabangsa. nak jadi MP pun suruh BINI letak JAWATAN. tidak pernah dalam SEJARAH PEMIMPIN DUNIA YANG HEBAT AKAN MELANTIK BINI SENDIRI KE JAWATAN MB. SAMPAIKAN ORANG KANAN DIPINGGIRKAN DAN TERKEJUT DAN TERKULAT KULAT BILA keputusan mesyuarat yang diadakan dan dihadiri oleh puding nasional dan juga rafizi yang memberikan idea langkah kajang.

SEJARAH DUNIA AKAN BERKEMBANG DENGAN PESAT BILA sesebuah PARTY AKAN MELANTIK bini kepadA KETUA UMUM DAN IA SAMA DENGAN PM UMNO SEKARANG YANG MANA BINI BERBELANJA BOROS. persamaannya kedua duanya ADALAH JENIS TAKUT BINI. mesyurat yang diadakan dikaki lima pejabat bersetuju 1000% melantik presiden party sebagai MB baru tanpa sebarang bantahan. semua jadi PAK YET sebagaimana kata penariklanca yang sudah bersara menarik lanca. semua macam burung terkukur mengangguk geleng bila disuruh. tak ada bantahan. bagaikan lembu kenyang. semua setuju tanpa bantahan.

MARAH KE PAS KONONNYA NAK BAWAK PAS KELUAR DARI PAKATAN RAKYAT. tapi bagaimana pula tradisi umno yang ada dalam PKR adalah perangai UMNO yang sentiasa bangang. MELANTIK KRONI KE KERUSI JAWATAN PENTING. nampaknya keburukan orang lain nampak tapi bila kena diri sendiri semuanya di YESKAN oleh ahli PARTY. patutlah mat semaun kilo marah sangat satu waktu dahulu sampai keluar party dan masuk party tupperware. ini rupanya sebenarnya wajah ketua umum yang disanjung oleh seorang tua pembuat jeruk dan juga bekas askar pencen di kelantan nun. mabuk laut tak habis lagi gamaknya tanpa sedar apa yang ketua umum lakukan semua elok walaupun kentut depan muka penyokongnya.

Ulasan