MH 17 rusia berjaya dikambing hitamkan.

Mh17 ditembak jatuh, semua anak kapal dan penumpang mati. media barat yang dikuasai oleh zionis yahudi yang mana menyebarkan berita berita palsu untuk tatapan seluruh dunia. kali ini rusia berjaya dijadikan kambing hitam yang mana ia akan mengotorkan imej rusia ke seluruh dunia. negara peranchis sudah memberikan amaran kepada rusia dengan sikap berdiam diri rusia. jika kita tengok ke dalam negara kita sendiri apakah pihak pembangkang diberi ruang seluas luasnya untuk menyebarkan fahaman pembangkang, jika ianya berlaku dimalaysia apakah diseluruh dunia akan berlaku adil kepada rusia bekas negara komunis yang mana mempunyai musuh tersendiri.

sikap menunding jari pihak negara barat kepada rusia nampaknya sudah dimulakan. rusia berjaya diletakkan dikandang orang salah. walaupun penyiasatan belum dilakukan tapi khabar khabar angin terus bertiup kencang tanpa berhenti. rusia tidak ada media yang hebat untuk menjawab segala tohmahan dan fitnah dari negara negara barat. amerikana negara uncle sam yang menyokong keganasan laknatullah zionis masih dianggap masih hebat dan tidak bersalah walaupun saban masa mencampuri urusan negara lain. balkan bergolak adalah tindakan anjing amerika syarikat. negara arab terus bergolak kerana kehebatan uncle sam yang berjaya mengadu domba pemimpin yang buncit kerana kekayaan. darah umat islam terus mengalir tapi amerikana terus dianggap hero.

dengan bantuan penyiasat penyiasat yang pro barat pasti siasatan akan bertambah mudah untuk menunding kepada rusia. apakah kerana kesalahan rusia menuduh amerikana dalam kehilangan mh370 dan ini adalah satu amaran kepada rusia yang mana jangan cuba mengaitkan amarikana dalam kehilangan mh370 itu. sebagai amaran kepada rusia mh17 ditembak jatuh dengan menggunakan peluru berpandu rusia. dalam keadan serba canggih misile rusia boleh digunakan oleh sesiapa saja dan selepas digunakan ia akan digunakan untuk mengikat tangan membutakan mata rusia dalam usaha usaha menjawab segala fitnah dan tomahan.

malaysia negara berkecuali dan tidak mempunyai kelengkapan secukupnya untuk melakukan penyiasatan sepenuhnya apakah mampu menyiasat bersendirian tanpa bantuan dari negara negara barat. dalam kes mh370 autralia membodohkan malaysia kali ini apakah uzbeskitan pula akan menjadi tok dalangnya. malaysia tersepit di tengah tengah. apakah laluan panas ini digunakan MAS dituduh untuk menggunakan laluan yang diberikan amaran. singapura pun menggunakan laluan yang sama mengapa tidak ditimbulkan oleh pengkritik dalam negara sendiri. apakah kita sangat bangang dalam mempertahankan negara kita sendiri. menuduh MAS menggunakan laluan yang berisiko tinggi? jawapan ada dalam otak bangang bangsa malaysia.

Ulasan