PRK teluk INtan

Prk teluk intan menjadi fenomena baru dengan adanya calon dap yang muda dan berkelulusan peguam. sampaikan menteri umno bengong pun buat kenyataan bengong. menarik prk teluk intan ialah seorang melayu bertanding menjadi calon dan emak kepada calon dap adalah seorang ahli umno. itulah yang menarik nya pilihanraya kecik ini. isu isu perkauman yang selalu dimainkan oleh umno dan geng gilababinya nampaknya terpaksa buat uturn sebagaimana uturn mh370 dan uturn mat said and the geng. mat said terus menyepi dizoo bukit takal melayan hiba hati dengan rimau nya. bekas mb terengganu pencinta rimau pm malaysia pencinta panda. kedua duanya bangang tahap cipan.

hari ini hari penentuan kepada dap dan umno. siapa kah yang akan dipilih oleh rakyat teluk intan. jika mah menang ia akan menjadi menteri, jika kalah ia tetap jadi senator dan jadi menteri jugak. itu hakikatnya. kalah menang akan menjadi menteri dan segala hutang piutang akan dihapus kira oleh umno dan proxy. umno dan pencacai dan balaci nya terus menunjukkan aksi aksi bengong dan bangang seperti biasa, aku dah lama tak pergi melihat aksi aksi bengong pencacai umno ni. jika rasa susah hati pergilah tengok pilihanraya kecil di mana mana akan ada aksi badut bangang tajaan umno. lepas buat aksi aksi kurang akal pasti akan mendapat upah. walaupun seringgit upahnya ia akan diterima dengan senang hati. walaupun minyak gas naik berrial rial.

aku menjelajah dari satu peti undi kesatu peti undi, wajah wajah ceria umno dapat habuan setiap kali pilihanraya kecil. setiap kali ada prk mesti wajah kroni akan ceria kecuali di bukit gelugor baru ni, wajah kroni kelat semacam, tawar kelat masam sebab tiada umpan seperti biasa. projek tak ada masuk langsung walaupun ditaja 3 ekor alien. mah nampaknya dijadikan kambing gurun untuk disembelih kali ini. dap masih gah didepan walaupun dikatakan majoriti akan turun dan itu yang akan menjadi berita hangat didepan mukasurat khabar pencacai pencacai. blogger umno seperti biasa akan menggunakan gambar lucah aksi porno untuk menaikkan rating blog bukannya menyampaikan kempen umno.

bukan mudah untuk dap menang dan bukan mudah jugak umno dan barisan nasional nak menang, beratus juta sudah dijanjikan oleh menteri menteri umno ke dalam kawasan teluk intan, jika betul betul dilaksanakan pasti teluk intan akan semaju negara maju. peluang perniagaan peluang pekerjaan akan meningkat naik, kualiti hidup, ekonomi teluk intan akan berkembang pesat jika umno menunaikan janji janjinya. dah hampir separuh masa penuh prk teluk intan berlangsung. umno nampak makin samseng dengan menghantar para samseng dengan upah yang sikit dan sekotak rokok untuk membuat provokasi. semua bermandi peluh namun undi masih belum dikira. persaingan sengit dan diharap tidak ada apa yang berlaku.

Ulasan