GENG ANTI ULAMA SURUH SOKONG PRESIDEN PAS

sejak bila geng geng ANTI ULAMA suruh orang wala' pada presiden PAS, kalau presiden pas suruh wala pada DAP berebut blogger anti ulama ceduk kenyataan presiden dan siap suruh orang lain wala pada kenyataan presiden. kalau ada keuntungan pada dap dan beri kesusahan pada ulama mesti ramai yang akan sokong. sejak bila geng ANTI Ulama ni bewala dengan presiden PAS, demi pilihanraya kecil teluk intan geng anti ulama mula menyiarkan kenyataan presiden pas yang mana diceduk mana mana yang kena mengena dan memberikan keuntungan kepada mereka.

apa makna jasa besar DAP kepada PAS yang di maksudkan oleh presiden PAS, geng geng ANTI ULAMA mula memetik kenyataan itu mengaut keuntungan. sejak bila wala dan thiqah ada dalam kepala otak manusia begini. TULANGBESI sudah lama mengambus ayat wala dan thiqah.. kalau blogger perak sebut wala memalukan betullah. senang senang je guna ayat wala' untuk kepentingan dap. kalau kepentingan pas ada ke mereka nak pakai ayat wala'. hahhahhaha.. wala dan thiqah tu adalah candu masyarakat. pas guna wala untuk kepentingan diri sendiri. akhirnya pakai pulak wala' untuk kepentingan prk teluk intan.

geng anti ulama tak payahlah nak gunakan ayat wala' memalukan diri sendiri lah. semua tu jadi candu masyarakat. nanti masyarakat akan menggunakan wala' susah nak cover diri sendiri pulak. pas sudah all oit kat teluk intan. apakah pas all out akan diberikan penghargaan kepada pengorbanan yang diberikan kepada prk teluk intan. atau hanya melukut ditepi gantang seperti biasa. pas hanya wujud dimasjid. pas tak wujud di luar dari masjid.

Ulasan

  1. Ulamak hebat Sungai Rapat AL HUSSEYN mesti jadi lebih gila porcine bila TGHA terus kukuhkan PAS bersama DAP & Pakatan.


    BalasPadam
  2. al kusyen siang malam wooo berkempen kat prk teluk intan tu jarang menulis,

    BalasPadam

Catat Ulasan