BUKAN UMNO, DAP, PKR, MIC MCA,GERAKAN SAJA MENENTANG HUDUD

NILAIKAN SENDIRI SIAPA TUAN PUNYA BLOG BEGINI WAKTU INI
JANGAN JADI ANJING YANG SENTIASA MENJELIR LIDAHNYA MENYALAK YALAK
nampaknya hukuman hudud menimbulkan sekutu AHZAB YANG BARU DALAM DUNIA ISLAM. UMNO, MCA, MIC, GERAKAN DAP PKR SEGELINTIR PENGANUT ISLAM DAN SEGELINTIR pemimpin dan ahli pas sendiri tak mahu hudud dilaksanakan dimalaysia. BLOG YANG DIKATAKAN ahli pas diperak terang terang menolak hukum hudud walaupun berlapik lidah. pelbagai rumusan alasan spekulasi dibentangkan agar hukum hudud tidak dilaksanakan didalam negara malaysia. yang bagusnya tentang hudud ini bila nak dibentangkan. pakatan AHZAB NAMPAKNYA BERSATU PADU, inilah yang menunjukkan bahawa islam akan ditentang oleh penganut dia sendiri dan kafir. itu yang pasti.

sibuk sangat dengan memberikan alasan undi akan hilang, sibuk sangat mebandingkan negara negara yang menjalankan hukum hudud dengan hukuman kafir yang lebih elok dan bagus dari pandangan puak puak munafik dalam pas. islam mengajar kita bagaimana nak mengenal munafik dalam islam dan juga musuh musuh islam yang nyata. munafik lagi bahaya dalam islam kerana ia juga solat puasa dan lebih kuat solat dari orang islam sendiri, lebih berdemo siang dan malam demi rakyat. menulis pun lebih dari blog blog islam yang lain. janggut pun lebih panjang dari orang islam sendiri. puak puak munafik kali ini lebih berani untuk menyatakan penentangan kepada hukum hudud. sama seperti artis bangang yang mana tak setuju bila tak menutup aurat akan dihumban ke dalam neraka. apa yang tak setuju dengan hati dan perasaan mereka mereka akan menolak apa yang terkandung dalam ajaran islam.

semakin kuat untuk dilaksanakan hukum hudud semakin menampakkan kehuduhan dan jelas imej celaka mereka. tapi sekurangnya hudud menambah lagi musuh musuh islam yang mana selama ini bersembunyi dalam pas menjadi ahli pas. bila hudud nak dibentang, soal pertama duk sibuk bertanya apakah umno akan bersetuju, bentanglah dulu mulut celaka sila diam sementara dia dibentangkan. duk susah umno akan memperolehi keuntungan dari perpecahan parti pakatan rakyat. apakah islam selalu rugi dalam rundingannya. perjanjian hudaibiah yang dikatakan merugikan umat islam pada akhirnya menguntungkan islam itu sendiri. apa yang allah ajar rupanya tidak ada  dalam kamus hidup puak puak munafik. ia akan begitu sehingga ia mampu menarik kamu ke lubang biawak.

Ulasan