akhirnya MAT SAID JILAT BALIK LUDAAHNYA hahhahhaha

Mat said nelang tak sampai pun 72 jam. anjing yang menyalak nyaring akhirnya diberi tulang senyaplah dia. hilang kejantanan mat said. digelak dan diketawakan orang. sampai mampus orang akan ingat mat said tak adalah gedebe mana. mat said tetap bacul penakut dan hanya berani menyalak pokok lalang. walaupun mat said mempunyai anak rimau dizoo bukit takal namun ia tak menjamin kegedebeaannya. setakat minum susu rimau pun mat said tetap penakut. krisis terengganu berakhir dengan kebodohan dan kebangangan mat said terpaksa menebalkan muka dan tampal dengan kulit babi.

ramai yang duk gelak sejak mat said dikatakan gedeb, nelang dan hanelang. akhirnya mat said menjilat ludah dan kahak kahaknya sekali. tapi kali ini pendekatan lembut yang  dibuat oleh mat said akan dianugerahkan sebagai ghanimah. banyak mana ghanimah akan dibayar tentulah beratus MILLION bukan cap kaki tiga. dengan berbuat kecoh begitu, barulah tok jib bagi apa yang mat said nak. yang mana tak berkokok hanya diam jadi tunggul kayu buruk tak akan dapat apa apa.  mana yang menyalak kuat pasti akan mendapat laba yang banyak.


MANA ADA DALAM UMNO YANG BERANI NAK KELUAR PARTY TUPPERWARE, KALAU KELUAR BERANI MATI MAMPUSLAH JAWABNYA. DARI KECIK SAMPAI KE BESAR SEMUA DAH TAHU BAHAWA TAK ADA PEMIMPIN UMNO YANG BERANI PUNYA NAK KELUAR PARTY TANPA TAKUT. RINGGIT MALAYSIA BOLEH MEMBELI  MARUAH PEMIMPIN UMNO KALAU ADA LAH HAHAHAHAA

Ulasan