umno tetap bangang selamanya

dalam keadaan yang tidak tentu hala, menteri pengangkutan terus berdolak dalik memberikan kenyataan akhbar dan begitu memalukan malaysia. malaysia sudah bergantung sepenuhnya kepada teknology negara lain dalam usaha mengesan dimana kotak hitam dan bangkai pesawat mh370. dalam keadaan mabuk info yang dibekalkan oleh dunia lain, malaysia berada dalam kandang zoo dan berundur seribu tahun dengan segala kegelapan. malaysia berada dalam terowong yang tiada cahaya langsung sampai tidak tahu dimana penghujungnya perjalanan pencarian ini. kos semakin meningkat, ekonomi negara terus musnah dengan korupsi pembaziran dan segala benda yang pasti membebankan rakyat malaysia.

kos pencarian bukannya murah, banyak wang rakyat dibazirkan untuk mencari pesawat malang dalam keadaan tanpa hala tuju, mp mp umno dan barisan nasional dengan bangang berbangga dengan kerajaan bangang mereka. mp barisan nasional duk sibuk skirt pendeklah, kalau tak ada duit beli kek dan biskut, buatlah sendiri, kalau mp lenggong memang terkenal dengan kebodohan ditambah dengan kinabatangan yang bebal melantun lantun. tak ada idea yang bernas keluar dari otak mereka selain memuji kerajaan dan membaham mana mana projek yang ada. ditambah dengan bengongnya noh omar yang sentiasa bengong dengan ucapannya.

apa lagi yang rakyat malaysia perlukan dengan pemimpin barisan nasional yang sudah bodoh dan bangang dimata dunia, dulu mungkin orang tak tahu bahawa barisan nasional ni tahap bangang dia melebihi orang hulu afrika yang tidak ada tamadun, tapi sekarang ni, dunia mengetahui bahawa malaysia dipimpin oleh orang bangang, kenyataan demi kenyataan yang memalukan kerajaan dan rakyat malaysia terus dibuat oleh pemimpin barisan nasional.

Ulasan