tentera baru umno jahanam

askar upahan cyber umno akan ditubuhkan kata mad maslan, ini adalah kerana fitnah umno semakin tak laku selepas papagomo dah terkena doa orang teraniaya. papagomo akan menerima lebih banyak bala dimasa akan datang, oleh kerana balaci sekor ni dah tak ada guna bagi umno, umno perlu mecari barua barua baru untuk meneruskan kerja kerja jahat kepada pembangkang. mad maslan akan menubuhkan askar baru yang diberi nama blue wave army atau lebih kepada askar biru yang lucah, dan aku rasa yang paling tepat untuk mengetuai ombak askar biru ini ialah haprak tulangbesi. tulangbesi pun tengah cari tuan sekarang. dan yang pasti nama blog dia pun seakan sama dah sangat. malaysianwave sama je fitnah pun siang malam jugak pada pas. lepas balun wang derma. ini masa terbaik nak balun duit umno pulak

pasukan army umno bukan menjawab fitnah tapi akan membuat fitnah seperti biasa, mengikut mazhab umno fitnah tu dihalalkan asal mencapai matlamat yang ada. beri habuan kepada mangkuk mangkuk ini pasti ada yang sanggup buat apa saja seperti papagomo, kemana hilang parpukari yang semakin malap, atau sudah tidak berguna seperti kain lap kaki. lepas guna campak je ke longkang. papagomo sudah malap tak berguna satu sen sekarang. dan mungkin dah boleh diistihar bangkrap.

berapa habuan yang nak diberikan kepada askar askar bangang umno ni, umno mana ada yang buat kerja percuma. makanan tambahan budak tak cukup zat pun umno balun. inikah pula yang nak ditubuhkan oleh umno. balaci mana yang akan menanggung kos pembayaran kepada blogger bangang ni. kalau tentera kacang merah dibayar 3 ribu sebulan mengikut kata kata bangang ngo, umno mesti mampu membyar lebih dari 10 ribu sebulan, sebab askar upahan umno kena bayar mahal sebab nak berhadapan dengan kes saman di mahkamah. setakat penjual pasar malam buat fitnah mahu tergadai seluruh benda termasuk seluar dalam.

Ulasan