seronoknya MSO menghentam kerajaan KElantan

tuduhan demi tuduhan dibuat oleh mso kepada kerajaan kelantan, disamping tu memperlekehkan tok guru nik aziz, bersandarkan mafhum AZIZ Bari yang dikatakan pakar perlembagaan akhirnya dipecat dan tewas dalam pru ke 13 sebagai calon mp pkr. aziz bari mengatakan bahawa perlembagaan tidak perlu dipinda untuk menjalankan hukum hudud tapi perlu meminda beberapa peruntukkan dalam perlembagaan, habis yang pas duk berjuang dan nak bentangkan private bill tu menata gapo, bukan ke nak meminda beberapa peruntukkan yang ada dalam perlembagaan, mso ni mabuk san miguel ke sampaikan apa yang pas nak bentangkan terus dihantam atas bawah kiri atas. hubungan mso dengan kerajaan kelantan semakin tenat sebab dah tak ada lagi makhluk halus nak melayan karenah mso.

betapa gelenyarnya mso dalam menulis, kononnya aziz bari pakar perlembagaan boleh meminda beberapa peruntukan dalam perlembagaan, kenapa, aziz bari ni boleh pakai petik jari ke nak pinda beberapa peruntukakan tak perlu kepada persidangan parlimen, boleh pinda pakai pejam mata dan niat atau pun naik tikar terbang bawak bawah nyor. pas tidak meletak jerat kepada umno, tapi umno yang sentiasa menjerat dan memasang perangkap, kalau bodoh tak memahami politik baik tak payah jadi penulis politik baik jadi penulis porno atau penulis misteri lagi baik tak payah nak korner banyak sangat sampaikan kadangkala nampak kebodohan dalam menulis.

semua benda yang memerlukan pindaan beberapa peruntukan ke apa benda mengenai perlembagaan semua kena bawak ke parlimen, apakah mso yang dikatakan dewa politik tak faham apa itu parlimen, GST pun dibawa ke parlimen, apakah GST boleh dilaksanakan tanpa perlu parlimen, laksanakan aje, sebab umno berkuasa, nak laksanakan hukum islam kena pinda beberapa peruntukkan, kalau tak pinda peruntukkan boleh ke dilaksanakan? atau boleh je buat. betapa sakitnya hati mso bila kerajaan kelantan sudah bersedia untuk meminta kerajaan malaysia meminda beberapa peruntukkan itu. mso pasti akan mencari jalan bagaimana untuk menibai kerajaan kelantan yang sudah tidak lagi ada hubungan baik dengan mso, jalan jalan ke kota darul naim dan ditutup bukan dibuka selebarnya dulu.

dalam masa mentibai tok guru yang sudah bersara dari jawatan mb kelantan ,sempat juga memangkah tok guru presiden, kononnya presiden pas tidak pandai untuk bepolitik, mengapa perlu pada muktamar khas mengenai hukum hudud, ia memang dah lama ada dalam perlembagaan pas, dan semua ahli pas perlu patuh dan tegas mempertahankan islam dan hukumnya, bukan seperti MSO yang boleh menghalalkan apa saja demi memenuhi matlamat penulisan tercapai, kalau tak kerana busuknya kambing mesti sampai sekarang masih berkawan dengan budak baju petak petak. kalau tak kerana kegagalan kambing menyalak seperti anjing pasti kemana mana bersama sama dengan budak baju petak petak, sejak kambing mengeow seperti kucing ia bermakna terputus sudah keseronokkan dan masa untuk menibai dari belakang. itu lah kerja kerja dari dulu sampai laa ni.

Ulasan