SEKARANG BUKAN UMNO SAJA MENOLAK HUDUD

secara pukalnya selain party PAS, semuanya menolak hudud, tak perlulah bagi alasan bangang dan bahalol, semua menolak hudud, jangan nak korner kemana sekalipun ia adalah penolakan yang jelas kepada hukum islam. DAP sekutu pas dalam pakatan rakyat sudah menghalau PAS keluar dari pakatan rakyat yang amat kuat sekarang. apakah bodoh sangat PAS sampaikan tidak kenal yang mana kawan dan lawan. seluruh DAP menentang hukum ISLAM walaupun ada MPNYA yang berugama islam, kenyataan lembut dari gigi dari lidah dari MP ISLAM DAP, sebagai orang islam kewajipan kita menyokong hukum hudud tapi dari segi lain tidak akan disokong. sama je kenyataan dengan artis, saya tak setuju tak pakai tudung masuk neraka. saya sokong solat. begitulah bodohnya dan bangangnya penganut islam.

PAS perlu bersendirian dalam soal ini, atau pun bersendiriaan dari semua party, biarlah PKR DAN DAP membentuk pakatan rakyat, umno mic mca gerakan membentuk barisan nasional. BIARLAH PAS SENDIRI TANPA SEKUTU sekutunya, ISLAM ITU DAGANG DAN KEMBALI DAGANG. jika kawan bertahaluf siasi sudah menghalau keluar apakah ISLAM masih membenarkan lagi tinggal didalamnya. JANGAN MASUK UMNO KERANA UMNO SAMA JUGAK DENGAN BARUA BARUA ITU. UMNO PALING KUAT MENENTANG HUKUM ISLAM SEBAB SUDAH BERABAD MEMERINTAH MALAYSIA, SATU HUKUM ISLAM TIDAK PERNAH DIBENTANGKAN DAN DISAHKAN OLEH WAKIL MP UMNO SENDIRI. " NUR JAZLAN YANG MENGESAHKANNYA.

PAS KENA KELUAR DARI PAKATAN RAKYAT, BIARKAN SAJA PEMIMPIN PAS yang nak sangat bertahaluf siasi, PAS PERLU BUAT KAJIAN BALIK TAHALUF SIASI SEPERTI KATA almarhum HARUN TAIB, tahaluf siasi perlu dikaji balik, jangan biarkan pemimpin pas yang ada yang seronok sangat dengan kawan kawan dap dan pkr mereka sampaikan terlebih DAP DAN TERLEBIH PKR dari party sendiri. kenyataan memualkan dari pemimpin pas perlu dihentikan, BERHENTI DAN NYATAKAN PENDIRIAN MASIH MENJADI AHLI PAS ATAU SUDAH BERTUKAR WAjah menjadi pemimpin pkr dan DAP.

Ulasan

  1. Berani ke nak keluar PR? Betul ke perjuangan Islam atau perjuangan menghijaukan Putrajaya? Hahahahahahahahahahahahahah

    BalasPadam
  2. hahhahah apa pulak tak berani, keluar pr tu benda simple bukan mcm umno yang penakut nak mampus sejak dulu tak berani angkat muka dengan mca mic hahhahaa,,, kena kencing dgn mca ke mic pun umno selamba je tahan hahhaaha.. hijaukan putrajaya kerana nak halau umno jahanam keluar dari terus menghabiskan harta rakyat wkakakkaaa

    BalasPadam

Catat Ulasan