presiden pas berjaya mengenepikan saman 2 juta

presiden pas berjaya mengenepikan saman 2 juta yang dibuat oleh ahli pkr samsul mat amin. presiden pas diberi masa 14 hari untuk mengfailkan pembelaan dan appearance. kes saman ini sudah masuk ke dalam mahkamah. ini adalah peluang terbaik presiden pas untuk menjawab segala tuduhan dan cemuhan yang dilemparkan. fitnah yang sedang menggila dari rakan pakatan rakyat. cubaan terakhir adalah menarik saman sebelum prk kajang dan dibiarkan selepas prk kajang. azan yb adun bandar adalah orang paling laju semasa membuat kenyataan sebelum prk kajang sekarang terperuk di kampung cina, ter nganga tak habis habis lagi.

setiausaha agung pkr yang membuat kenyataan bahawa kes semakin selesai dan akan diselesaikan diluar, pengarah komunikasi pkr pun berkata akan diselesaikan, tapi ke sudah tak ada pun, jalan terbaik adalah jalan mahkamah, saman sudah dikemukan dan perlu diteruskan, pkr tak perlu lagi bermain wayang, watak pak dogol yang dimainkan samsul mat amin tak perlu sangat diwaktu ini. pkr tak perlu bersandiwara lagi selepas prk kajang, awal awal lagi sebelum prk kajang lagi bau sudah dihidu tak ada penyelesaian dalam kes saman ini hanya untuk publisiti murahan pkr dalam menghadapi prk kajang. lagipun pkr tidak perlu sangat kepada pas, sebagaimana kata azmin pkr bukan bergantung kepada undi melayu, pkr parti berbilang bangsa dan kaum.

apakah langkah seterusnya, jangan ada pihak pkr nak memandai lagi selepas ini, ahli pkr dan saman jadi biarlah mahkamah buktikan apa apa kesalahan atau tidak, nuar berahim ke azmin ke atau sesiapa pun pemimpin pkr tak perlu lah buat kenyataan bangang lagi selepas ini. jumpa aje dimahkamah, lagipun ketua umum pkr pun banyak kes kat mahkamah mana boleh biarkan presiden pas duk rilex kat rumah, ketua dap pun masuk mahkamah, kalau tak masuk mahkamah tak adil lah tu, kesemua ketua pakatan rakyat masuk mahkamah baru adil dan saksama.

Ulasan