Perancangan TERAKHIR TULANGBESI tibai tok guru NIK AZIZ

nampaknya tulangbesi bersungguh sungguh menolak hukum hudud, teori bangang tulangbesi kononnya umno akan menang balik kelantan dan pinda balik hukum yang telah diluluskan, bodoh wal bangang tulangbesi kalau dah pinda balik apakah rakyat malaysia ni sebodoh dan sebangang tulangbesi, kasihan tulangbesi, walaupun blue wave army belum tubuh tapi tak ada siapa nak angkat dia menjadi ketua, kasihan sungguh tulangbesi, bak kata mad maslan, blogger umno sampah, begitu jugak tulangbesi dan menjadi sampah paling busuk dalam longkang. berterusan untuk menimbulkan kapal yang sudah tiada lagi. masih meratib dan berzikir UG UG UG UG, kasihan ratib tulangbesi semakin sebak dan semakin hina.

perancangan terakhir tulangbesi mengulang benda sama dalam menulis, oleh kerana kekurangan derma otak semakin semak sekarang, selepas hukum hudud di buat di parlimen apakah umno berpeluang nak pinda balik selepas mereka benarkan atau memang mereka tak akan sokong, jika umno tak sokong atau menteri umno tak sokong siapa yang bersalah, itu pun tulangbesi bodoh tak boleh fikir. kalau nak menipu ulamamamak kepala lutut bolehlah, budak hitam legam dipenang nun pun memang sama fikrah dengan tulangbesi tapi rakyat malaysia tulangbesi tak payah duk sibuk usung bendera pkr.

pas tidak pernah tersekat untuk membentangkan hukum hudud diparlimen, sebab tidak dibincangkan dalam majlis pakatan rakyat, cakap tulangbesi sama dengan raja azmi yang mana tak setujulah kalau tak pakai tudung masuk neraka, tulangbesi boleh meramalkan masa depan nun, kalau umno menang balik, kalau umno tak menang dia tak fikir ke, kasihan  tulangbesi fikiran yang kotor dia semakin merebak dan makin memakan diri sendiri, membantah secara gilababi, orang islam sendiri pun menentang hukum hudud atas dasar kononnya takut kalah dalam pru. takut pakatan rakyat kalah, iman tulangbesi letak mana kalau dia kata dia sangat beriman dengan perkara ghaib, kalau akhir zaman pun allah suruh berpisah dengan mana mana jemaah yang tidak mahu islam. apa yang sebenarnya berada dalam otak sekular tulangbesi, hanya bayangan syaitan yang menjelma, dan sememang tulangbesi adalah pencacai umno dalam pakatan rakyat.

Ulasan