nuar berahim nyatakan pendirian setuju ke tak hudud dilaksanakan

benda utama sekarang, nuar berahim kena nyatakan bahawa dia bersetuju dengan perlaksanaan hukum hudud. tak kiralah samada terpaksa atau tidak. nuar berahim kena buktikan kejujurannya sebagai orang islam. jangan jadi budak budak yang separuh akal yang mempertikaikan hukum hudud dengan menggunakan pelbagai alasan bangang dan bodoh. perlaksanaan hukum hudud pun belum tentu boleh dibentangkan diparlimen, mangkuk mangkuk ayun dan mangkuk tingkat sudah membuat pelbagai spekulasi yang sama nada dengan bai tua. bercanggah dengan perlembagaan negara.

nuar berahim kena betul pastikan dia bersetuju bukan kluk klek seperti kes saman presiden pas, masa prk kajang, kes ini hampir selesai, lepas prk kajang, masuk mahkamah, nanti kes hudud masa belum bentang nuar berahim bersetuju, masa nak bentang nuar berahim kata kena kaji dulu kesesuaiannya boleh ke tidak dalam keadaan masyrakat majmuk. majlis pakatan rakyat kena bersidang dan tentukan hala tuju. bersetuju atau tidak dengan pembentangan hukuman hudud. kalau pakatan rakyat sendiri kluk klek macam kes saman presiden pas baik tak payah, buang karan je. kalau nuar berahim kluk klek samalah dengan samsul yang kluk klek jugak.

nuar berahim sebagai penyanyi utama kumpulan pakatan rakyat, vokalis unggul sepatutnya mempunyai kuasa ajaib yang selalu dilaungkan oleh pemuja dan pemukah pemukahnya. namun nuar berahim tak mampu mengawal samsul kluk klek. dan yang pasti nuar berahim akan berselindung disebalik majlis pakatan rakyat. pkr dan dap tak bersetuju dengan pembentangan hukum itu. bai tua mesti kedepan sekali dalam usaha untuk menghalang hukuman ini dibentangkan kerana bercanggah dengan perlembagaan negara malaysia. bagi bai tua perlembagaan tu tuhan yang tak boleh diubah langsung termasuk penyanjung bai tua dan juga pemuka pemuka qurauisy yang ada dalam pas dan pkr.

jika usul tidak dibawa oleh kerajaan, pas perlu dapat sokongan dari pihak kerajaan untuk mendapat usul dari menteri kabinet, dan jika menteri kabinet berlidah bewak bercabang cabang bermakna usul ini tidak akan dapat dibentangkan di parlimen lagi, mana mana maloan maloan yang duk sibuk dengan draf yang tidak menyebut pasal rotan yang nak digunakan pisau apa nak digunakan jangan duk sibuk sibuk jadi bangang sebangangnya. apakah  menteri umno akan memberikan sokongan itu yang perlu dulu sebelum duk jadi bangang. halangan yang ada didepan pun tak boleh lagi diketahui nasibnya.

Ulasan

  1. bro, godfader bole aje bersetuju jika berdepan dgn pas, bila keluar negara lain pulak ckpnya.. mcm lubang bewakla bro ke guane

    BalasPadam
  2. hahhaah nuar berahim kenalah kata macam dia kata kat kajang kes saman dah selesai, lepas tu yang teruskan saman adalah samsul bukan party pkr.

    BalasPadam

Catat Ulasan