nuar berahim lebih takut dipenjara dari kemurkaan ALLAH

nampaknya ketua umum pkr belum mengumumkan pendirian tentang hukum islam , tak perlu lah nak berdolak dalik seperti pemikiran umno lama, yang lama jelas menolak hukum islam sebab ia tak sesuai dengan keadaan muka bumi dan suhu dimalaysia, allah itu sangat lemah sampaikan tidak tahu bahawa ada dinegara didalam dunia yang di buat tak sesuai dengan hukum yang diturunkan kepada manusia. mungkin allah terlupa yang malaysia ini ramai yang tak setuju dengan hukum allah dan itulah sebenarnya bala yang menimpa negara malaysia sekarang, kehilangan mh370 bala yang terbaru kapalterbang sudah berapi tayar dan berpusing pusing sebelum mendarat.

manusia bangang malaysia termasuk yang mengaku dirinya islam boleh menafikan dan menindakkan hukum yang disuruh. siang malam solat pun tapi tak bersetuju dengan hukum yang allah turunkan. maka celakalah manusia yang tidak mahu kepada hukum allah kerana risau sangat kehilangan sokongan undi. haramjadah punya manusia, timbullah pelbagai kenyataan bagaimana artis raja azmi yang tak bersetuju dengan pemakaian tutup aurat sebab dia dah solat, kenapa nak humbankan orang perempuan tak tutup aurat ke dalam neraka, rela ke neraka sebab nak nampak lakonan begitu hidup tanpa perlu rasa bersalah kepada allah. itu yang nampak dimata orang islam kononnya. ramai ramai mengokak kepala kedua artis tu tapi dalam masa yang sama menolak hukum islam dilaksanakan atas sebab kononnya jerat umno.

semua manusia memberikan pelbagai alasan termasuk yang kafir dan yang mengaku islam, yang islam paling ke depan untuk memberikan pelbagai andaian dan sanggahan, yang penting adalah dapatkan undi walaupun menolak hukum islam, dan jawapn paling bangang seperti biasa, ia tidak sesuai dilaksanakan waktu sekarang dan tidak sesuai dengan keadaan muka bumi suhu cuaca bangsa yang ada dalam malaysia. hukum bukan allah turunkan sesuai pulak. bagaimana hukum manusia yang reka sesuai dengan seluruh manusia hebat sangat ke manusia yang merekacipta hukum yang ada menghukum manusia lain. boleh pulak manusia bangang menerimanya. dalam kubur tak ada ditanya malaikat, sesuai ke hukum islam dilaksanakan  dimalaysia tapi ditanya kenapa kamu tak dilaksanakan,. boleh ke kita berbual memberikan pendapat canggih seperti sekarang atau menunggu aje hukuman. pi mampus sama penentang hukum islam

Ulasan

  1. Hahahahahah. Berapi hujah tapi hakikatnya? Kenapa perlu tunggu pendirian si peliwat? Sebab dia ketua umum dan takleh langgar perintah ketua?

    Lantak koranglah...... Suka sama sukalah katakan..... "Asai chek mau saja....."

    BalasPadam
  2. kasihan pencacai ni, sebab umno dah tolak hukum islam hahhahaa, kena tanya dulu pendirian nak duk belah neraka atau jalan menuju syurga, lantak kau orang lah, sebab dari dulu umno jahanam tak mahu islam, setakat solat aje mana cukup nak masuk syurga, lagipun syurga bukan hak tok nenek umno wkakakaka,,, biasalah umno nak hukum orang peliwat ke tak peliwat tak ada bukti pun boleh bubuh je dalam sebab apa sebab takut lawan umno wkakakka,,

    BalasPadam

Catat Ulasan