malaysia berakhir di selatan lautan hindi

kenyataan tok jib mengenai mh370, ia berakhir diselatan lautan hindi. apakah maknanya, boleh ditafsir dengan pelbagai tafsiran, menguji minda dan juga membodohkan dan membangangkan jiwa seluruh dunia. bagi pencacai umno semua tu betul, tak ada keraguan dalam hal begini, apa saja kenyataan bangang akan disambut dengan baik oleh pencacai umno. kalau ada cukai pakai seluar dalam pun pencacai umno akan setuju. setiap anak yang dilahirkan pun akan dicukai oleh umno pasti pencacai umno akan bersetuju. tak bantah sebab memang pencacai umno bangang selamanya.

apa kata kalau tok jib umum bahawa malaysia berakhir di selatan lautan hindi apa yang pencacai akan kata, aku rasa pencacai mesti bersetuju juga. semua mengenai malaysia sudah berakhir diselatan lautan hindi, apa lagi yang tinggal dimata dunia tentang malaysia, semua tentang malaysia sudah berakhir dilautan hindi, intergiti, imej dan maruah semua sudah berkubur dilautan hindi, dengan mempunyai barisan menteri dan pm dan tpm yang bangang menyebabkan malaysia terus hanyut tanpa kesan di selatan lautan hindi. semua bagi malaysia sudah berakhir pada 8 mac bila mh370 hilang dan ghaib.

tok jib lebih sibuk mengulas kenyataan nuar berahim dari risau kepada apa terjadi kepada negara. apa yang hilang bersama mh370, bukan setakat membuat kenyataan bangang demi kenyataan bangang. pelbagai kenyatan bercanggah antara satu sama lain. berpusing pusing, korner mengorner, ditipu oleh negara lain dalam usaha pencarian, berapa banyak wang negara hangus dalam usaha mencari dan menyelamat. jangan bangga sangat dengan penyertaan negara lain dalam usaha mencari dan menyelamat, mh370 masih ghaib, aset malaysia yang dibeli tak berguna walaupun dibeli dengan harga mahal.

Ulasan