haramjadah punya bangang

zaid berahim memang hebat kalau pasal penolakan pasal hukum hudud, tapi aku salute sama dia, konsisten perjuangan dia sepanjang zaman, beli no ekor bagus apa, sebab kesan dari beli no ekor tu, boleh menjana ekonomi, toto boleh berikan balik sebagai cukai dan juga menjalankan khidmat kemasyarakatan seperti bersedekah kepada fakir miskin, mebina pusat pusat penjagaan, dan banyak lagi faedah yang boleh didapati apabila kita membeli no ekor, magnum, lumba kuda dan seangkatan dengan dia. berjudi di genting highland dan juga di stulang laut pun dikira ok oleh zaid berahim.

zaid berahim menulis dalam mind separuh sedar, sesiapa yang ada masa kempen hulu selangor dulu mesti dah tahu siapa zaid berahim. semua berdoa agar zaid berubah tapi nampaknya tak ada doa yang boleh buat dia berubah. zaid mahu undang undang islam dikenakan pada bukan islam, kalau zaid berahim bangang bolehlah diterangkan kenapa itu tak berlaku, tapi sebab zaid ni bekas menteri undang undang dan bekas presiden parti kita, tak perlu diterangkan sangat apa benda yang dia tanya tu, mungkin masa prk hulu selangor dulu, dia tak pergi beli no ekor, kalau tak mahu hilang wang deposit calon prk masa tu. watak watak yang membersihkan zaid berahim dulu bertungkus lumus siang malam tapi kelongkang jugak zaid cari.

peringkat pertama pun belum tentu lulus apatah lagi nak masuk ke buku yang kedua, zaid mabuk lagi waktu ni, dalam proses membetulkan perlembagaan semua kena menjurus kepada undi 2/3 untuk meminda apa apa saja dalam perlembagaan, bagaimana nak mengluluskan peringkat kedua sebelum peringkat atas lagi, umno semenjak dulu masa gagah perkasa tidak bertindak untuk meluluskan hukum allah diperingkat tertinggi tapi dibiarkan walaupun zaman zaid berahim menjadi menteri undang undang, masa jadi menteri buat apa, duk tungging ayaq ke duk renung nombor.

Ulasan