GST Tak payah lah DEMO, kita buat pungutan suara

apakah tak ada cara lain nak tunjukkan kepada kerajaan bangang umno bahawa rakyat tak setuju kepada GST, kepada SUARAM kalau tak setuju kepada GST kenapa tidak diadakan Pungutan suara, pungutan suara bukan hanya boleh dilakukan kepada hukum islam tapi benda benda lain. tak payah lah nak berdemo buang karan, buang segalanya, GST tetap akan dijalankan jugak walaupun ada bantahan, bagaimana rakyat malaysia atau penganut agama islam melihat GST ini samada ia melihat sama seperti melihat hukuman hudud ataupun lebih besar dari itu. mengapa tidak ada penganut ugama islam tak menganjurkan pungutan suara rakyat dalam menentukan rakyat malaysia bersetuju dengan GST atau tidak.

kalau dalam hukum islam semua balaci pencacai yang menentang perlaksanaan hukum islam boleh memberikan pelbagai alasan mengapa tidak dalam isu GST. ia lebih menyeluruh, mengapa nak adakan demo lebih dari apa yang disuruh oleh agama islam. beria ia sangat nak berdemo pasal GST tapi dalam hukum islam banyak lak alasan hujahan bangang dan biol. kalau nak bercakap nak berhujah jangan ada double standard dalam menentukan apa hala tuju yang hendak diperjuangkan. alasan kehilangan sokongan rakyat adalah hujah lembu yang selalu dilaungkan oleh penentang hukum islam. BERHENTI JADI ISLAM LAH DARI BERHUJAH DALAM USAHA MENOLAK HUKUM ISLAM. lagi senang nak hadap yang diluar dari yang didalam. telunjuk lurus kelingking berkait kait.

1 mei tidak perlu demo GST tapi demo untuk hukum hudud. mengapa pas pun sama berminat sangat nak berdemo dalam soal gst tapi kenapa tak berminat untuk berdemo kepada hukum islam. kita tengok sejauh mana penganut islam yang datang untuk berdemo pasal hukum islam. apakah islam sama seperti islam raja azmi, erma fatima, islam zaid berahim atau islam yang menerima seluruhnya tanpa banyak soal, apakah ingkar sebahagian yang lain dan menerima sebahagian yang lain. penyokong islam jangan bangang melantun lantun sangat dalam soal ini. gst pun tak payah lah berdemo buat pungutan suara apakah suara nak lebih banyak dari suara tak nak.

Ulasan