DAP makin kuat menyalak

dalam banyak party dalam pakatan rakyat, DAP adalah paling kuat menyalak sekarang, menyalak pada PAS menyalak pada PKR, setiap pemimpinnya sudah memperlihatkan kehebatan masing masing, semua pemimpin dari party lain sudah bukan lagi kawan tapi musuh, dap makin kuat gamaknya, mungkin DAP tak perlu orang lain selain mereka sebagai kuasa besar dalam politik. DAP juga menghalau PAS supaya keluar dari Pakaran rakyat jika masih mahu membentangkan hudud di parlimen, amaran dap adalah jangan bersandar kepada kekuatan pakatan rakyat jika masih mahu membentangkan hukum hudud ke parlimen. PAS sudah menjadi penumpang dalam pakatan rakyat. DAP sudah menjadi super power.

DAP boleh mengarahkan sesiapa saja, nak mengkritik sesiapa saja tanpa segan silu, boleh hantam sesiapa saja dikiri kanan, kalau dap hantan pas tak apa nanti ada lah pemimpin pas yang akan mempertahankan dap, pemimpin dap dalam pas akan mempertahankan kenyataan pemimpin dap seperti kata kata anthony loke ke jeff oii@mandikerbau. sejak bila jeff oii mandi tak tahulah. jangan jangan ada pemimpin pas berani menentang kata kata pemimpin dap pasti ada pemimpin pas yang berfahaman dap mempertahankan sekutu dalam pakatan rakyat.

dap sudah memberikan amaran keras kepada pas mengenai hukum hudud, semua benda sudah ditunjal ke dahi pas, masih adakah lagi pemimpin pas yang berani berdepan dengan dap yang semakin kurang ajar? atau akan tinggal pemimpin pas yang semakin hanyut dengan tahaluf siasi. semakin lama semakin bahalol siasy bila berdepan dap dan pkr. apa yang ditunggu sampaikan semua nak berlembut dengan dap.. kuat sangatkah di dap dalam malaysia ni atau ada penunggu yang berhantu. hantu hantu dap sedang berkeliaran dalam pas.

Ulasan

  1. Ni la sebabnya dikatakan pemimpin pas hanyut. Korang ahli akar umbi bertungkus lumus dgn niat ikhlas memperjuangkan Islam tapi perjuangan pemimpin2 korang? Dah banyak yang menyimpang. Dah banyak yg kena sogok. Dah banyak yang berjuang untuk tembolok sendiri.
    Tapi ini semua salah UBN. Macam tak biasa. UBN yg menyebabkan pemimpin korang hanyut. UBN yg menyebabkan pemimpin PAS menyimpang. UBN punca segala permasalahan korang.

    Padahal PAS, DAP & PKR suka sama suka. Bukan tahalul siyasi lagi tapi dah jadi macam perjanjian setan. Ikut suka koranglah...

    BalasPadam
  2. KALAU pemimpin pas yang ada berlaku curang macam pemimpin pas dah lama kena tibai dengan rakyat, umno tak apa mereka biarkan aje pemimpin umno tibai apa saja. mungkin sebab umno dah sinonim dengan rasuah korupsi buat apa saja umno dah serasi sangat. pas pkr dap baru je bergabung, umno mic mca dah lama bergabung sampaikan buat apa saja tak apa. biarlah itu aje ucapan puak puak pencacai

    BalasPadam

Catat Ulasan