bodohnya MSO

dalam tulisan mso yang terbaru yang menyatakan kemarahan kepada presiden doctor yang bangang menulis seperti biasa, membodohkan pembacanya dalam mana ia cuba mengatakan bahawa tok guru nik aziz dulu tak gelenyer nak melaksanakan hukum hudud kerana implikasinya lebih dari yang ada. sejak bila pulak tok guru nik aziz berganjak dari pendiriannya untuk melaksanakan hukum islam, MSO jangan jadi bodoh sangat, tok guru nik aziz lebih tahu implikasi berhadapan dengan allah dari implikasi kepada kerajaannya. kalau kerajaan tok guru nik aziz tumbang kerana nak melaksanakan hukum hudud tok guru lebih rela sebab ia tidak menjejaskan implikasi iman dan untuk berhadapan dengan allah dipadang masyhar.

antara petikan MSO

ada pihak yang tergilakan hukum hudud, kalau mso tidak gila kepada hukum hudud lebih baik dia diam dari menulis apa apa yang boleh menjejaskan iman diri sendiri. kalau penganut ugama sendiri tak tergila hukum ugama dia apa nak diharap kepada ugama lain. undang undang islam perlu dijalankan dan diyakini oleh semua penganutnya. jangan mencari kelemahan undang itu untuk mengelakkan dari melaksanakannya. bagaimana undang undang kafir boleh berjalan walaupun senget dan walaupun bangang penganut islam dan penganut ugama lain boleh menerima dengan senang hati tanpa was was.  mengapa kebodohan dan kebangangan penganut islam terlampau menjadi jadi sekarang.

apakah allah tak tahu ke manusia di malaysia ini, apakah malaysia ini istimewa sangat sampaikan allah tak buat malaysia. apakah manusia dimalaysia terlepas dari ciptaan allah, menghina hukum allah siang dan malam kerana tidak bersedianya orang yang nak melaksanakan hukuman itu. oleh kerana tak bersedia ianya perlu dikutuk dan dikritik, tak boleh berlapang dada biarkan ia berlaku sebelum apa apa tindakan lain berjalan. mungkin manusia dimalaysia dilahirkan dalam keadaan allah tak tahu, rupa mukabumi suhu manusia yang berbilang bangsa, mungkin manusia dimalaysia tidak dibawah kekuasaan allah. mungkin manusia dimalaysia bukan hamba allah sebab itu manusia di malaysia terlepas dari apa apa yang allah turunkan.

sebab apa allah tanya kamu tak laksanakan hukum yang aku turunkan, sebab aku lemah ya allah, sebab mso kata kita ni lemah dan tak boleh gatal mulut dan mengumumkan sesuatu, MSO kata mana mana yang tergilakan hukum hudud je perlu buat penjelasan yang tak tergilakan hukum hudud macam MSO tak perlu buat apa apa cuma tengok je dan kritik mana mana kelemahan yang ada. MSO kata boleh lakukan yanglain dulu sebelum melaksanakan hukum hudud. jadi kami dengar dan patuh kepada MSO yang berhujah. MSO tak mahu kami melaksanakan hukum hudud sebab prasarana tak lengkap. mso kata nantilah dulu tunggu je nanti lengkaplah prasarana. TUNGGU MAMPUS LAH DULU lagi senang itu jawapan yang terbaik.

Ulasan

  1. mso ni meme dah gilo, sesungguhnya Allah telah tunjukkan apa yg tersembunyi dalam hati mereka2 yg tidak suka akan pelaksanaan HUDUD, depa akan cari mcm2 dalih.

    BalasPadam
  2. mso akan memuji dan sokong pelaksanaan hudud bila tuhan ayah yg memulakan langkah untuk laksanakan hudud... isunya adakah tuhan ayah nak hukum hudud dilaksanakan? hahaha

    BalasPadam
  3. HAHAAHA, MANA MUNGKIN TUHAN AYAH NAK HUDUD, AZMIN DAH KATA TAK SESUAI HUDUD DILAKSANAKAN, shah alam sendiri pun duk muskil kenapa pas disuruh hantar pembentangan bukannya umno,

    BalasPadam

Catat Ulasan