APAKAH BENAR UNDI PEMILIHAN PKR SUDAH DITIPU???

kertas undi pemilihan pkr sudah ditanda sebagaimana dakwaaan? aku bukan penyokong pkr dan bukan ahli pkr tapi kalau budaya ini yang diterapkan apakah yang nak dibawa dalam masyarakat malaysia yang sudah lama ditipu oleh umno bersama pencacai pencacainya. kalau dulu ada umno yang menggunakan budaya ini apakah ia juga meresap masuk ke dalam pkr, apakah pkr adalah copy cat kepada umno, meniru segala perbuatan umno yang memualkan rakyat malaysia. kalau budaya jahanam ini dibawa masuk maka tidak ada beza lah pkr dan umno. apakah kewujudan undi tipu ini sudah lama berlaku semenjak pkr memperolehi negeri untuk diperintah. pemilihan gaya umno yang mana membentuk kartel.

tapi apakah benar perbuatan ini dilakukan oleh ahli pary PKR yang disuruh oleh pemimpin atau ianya adalah satu perbuatan sabotaj. jangan ingat pkr sudah terlalu kuat sampaikan tidak boleh disabotaj oleh mana mana pihak, mungkin pemimpin pkr rasa diri mereka kebal jadi dibiarkan saja apa saja berlaku. dengan keadaan mak lampir pkr yang sentiasa bangang mendabik dada dan memperlekehkan party lain ia akan menimbulkan rasa tak senang pada ahli party lain. apakah prk akan siasat atau sudah siasat atau tak akan siasat. apakah pkr akan sapu jugak bawah karpet kerana dianggap kes terpencil seperti biasa.

bagaimana maklumat ini terdedah apakah ia diberitahu oleh pihak dalam pkr atau ada pihak musuh yang memberikan maklumat, ia juga perlu diselidik supaya apa yang berlaku tidak menjejaskan pemilihan. jangan jadi bodoh dengan mendedahkan semua kepada umum belum tentu akan menyelesaikan masalah. ia mungkin menjadi masalah lebih besar kepada party. jika maklumat dari musuh selidiki dulu apa yang berlaku, apakah benar ia berlaku sebagaimana laporan atau hanya untuk mengadakan apa apa tindakan yang boleh memusnahkan imej dan maruah party. jangan ingat musuh akan berdiam diri dalam soal pemilihan pasukan party. jarum jarum halus sentiasa wujud untuk mencucuk mana mana tempat yang lemah. siasat dulu sebelum lebih parah.

Ulasan

  1. Tak selamanya akan survive hanya dgn menuduh umno yang sabotaj... jangan perasan yang para pemimpin pkr, pas dan dap tu sangat suci... jangan kata suci, kalau lebih baik sikit dari kera pun belum tentu... ha ha ha!!!!

    BalasPadam
  2. yang mengomen pun baik sikit dari monyet hahhahaha,, jangan nak perasan lebih lebih sangat sebab yang mengomen dah lama busuk nak mampus, jahanam pun dah lama jangan nak ek sangat wakakkaka.. kalau tak faham jangan komen woooooo nanti marah orang umno macam nikah hatyai hahhahahahaa tu balaci umno ..

    BalasPadam
  3. Hehehehehehe. Kelakar la lu. Rindu ek? Sorry la sahabat, wa tak main jubor macam rakan tahalul siyasi lu.

    BalasPadam
  4. KASIHAN MAMAT NI, SIAPA KATA LU MAIN JUBOR KE ADA RASA NAK MAIN JUGAK NI WAKAKKAKA,,,

    BalasPadam

Catat Ulasan