zuraida azmin nuar berahim jangan buat kerja gila babi

belum habis kes mh370, zuraida dengan azmin terus melakukan kerja kerja gila untuk melakukan perubahan politik di selangor, zuraida terkenal dengan ilmu mak lampirnya terus membodohkan diri seperti biasa. kebodohan zuraida sentiasa bising dengan agenda bodohnya menyusahkan banyak pihak dalam pakatan rakyat. kemaruk sangat pasal jawatan mb selangor, sampaikan kolid berahim terpaksa buat kenyataan untuk menampakkan lagi kebodohan 2 ekor ini.

apa kejadahnya nak tukar mb waktu begini, dalam keadaan negara yang tidak tenteram dengan kebodohan umno ditambah lagi dengan kebangangan pkr dalam usaha menukar mb. kajang move bukanlah satu langkah untuk ke putrajaya tapi hanya untuk mengacau mb selangor. inikah yang dinamakan kajang move. langkah kajang adalah yang terutama adalah untuk menukar mb rupanya. selama ini semua orang diperbodohkan oleh pkr kalau itulah hasrat utama kajang move di buat.

kalau ini lah kerja kerja untuk kajang move, pastilah duit ringgit para pengkempen yang datang seluruh negara  adalah dibazirkan begitu saja. memang terasa sangat diperbodohkan oleh pkr. memang bangang sangatlah kerja kerja prk ini. sejauh mana benar seperti yang dicakap semasa kempen berlangsung. patutlah ada yang tak berminat sangat nak datang ke kajang. ada yang cakap terpaksa datang atas arahan parti. bukan kehendak untuk datang seperti biasa. kempen lesu yang tiada kekuatan sebab ada sesetengah percaya bahawa kajang move hanya membodohkan rakyat.

Ulasan