untung jadi warganegara sweeden

mana mana budak budak yang nak hidup, mesti nak hidup di negara sweeden, sweeden mengamalkan dasar bodoh sombong. mak ayah tidak dibenarkan langsung mencorak apa apa kepada anak anak. kalau tersalah pukul maknanya akan masuk penjaralah mak ayah. anak anak akan kehilangan mak ayah dan mak ayah akan kehilangan kerja kerana undang undang bodoh sweeden. mungkin penyokong kebebasan bersorak sorai gembira dengan kemenangan kerajaan sweeden dalam kes pendakwaan kepada pasangan malaysia. undang bahalol diwujudkan oleh kerajaan sweeden adalah untuk memberikan kebebasan kepada anak anak yang tidak tahu apa apa mengenai salah dan betul.

ibu bapa tidak boleh mencorak hidup anak anak lagi kalau mengikut undang undang bangang malaysia. penyokong bangang tetap akan mengatakan bagus undang undang bodoh ini. anak yang dimarahi dijentik kerana tidak menunaikan solat akhirnya memenjarakan mak ayah. mak ayah tidak boleh mengarah anak lagi kalau mereka tak mahu solat ke puasa ke tak nak menganut agama islam pun tak boleh marah jentik atau pukul, ikut anaklah nak jadi apa apa pun, jadi lembu kerbau musang siamang pun. itulah yang dikehendakki oleh barat dan kristian. inilah manusia yang dimahukan oleh kristian. mengheret mana mana penganut agama islam ke lubang biawak.

selepas ini mungkin malaysia jugak akan memawartakan undang undang bahalol wal bangang ni. tak adalan yang boleh menghalang anak dari mengadu kepada mahkamah, mahkamah akan menyebelahi anak anak. salah anak pun tetap memenjarakan ibubapa. ibubapa kena bersedia kehilangan pekerjaan dan kehilangan hak menjaga anak anak. anak anak yang bahalol boleh meneruskan hidup tanpa perlu risau dan bimbang apa apa lagi, mak ayah tak boleh pukul dan marah mereka lagi. buatlah apa saja,. undang undang siamang akan melindungi mereka. itulah yang hebatnya dunia akhir zaman. pi mampus lah sama undang undang sweeden

Ulasan