tony abbot U TURN JUGAK KE

nampaknay kehilangan mh370 akan memakan duit rakyat malaysia sebanyak mungkin. kos mencarinya akan menelan sehingga berbillion, tapi bagi malaysia selamba je dengan kos sebanyak itu. dengan kos yang akan meningkat kerana tiada pertunjuk yang jelas dan sah bahawa pesawat mh370 berakhir di lautan hindi. dengan sokongan tony abbot najid lebih kofiden tapi makin jelas kebodohan sebab hanya bersandarkan kenyataan perdana menteri austalia yang mana dunia tahu australia adalah barua pencacai amerika syarikat. sampai hari ini masih gagal mengesan satu bukti fizikal bahawa mh370 mengakhiri perjalanan di selatan lautan hindi. mungkin lautan yang sepi ini tempat yang paling aman untuk landing.

mh370 tidak disebut sebagai terhempas atau tidak juga disebut sebagai tiada yang terselamat. namun apa sebenarnya nak disebut. apakah kita tak ada motif seperti biasa, court kanggaro malaysia pernah membuat keputusan berdasarkan andaian, tiada motif dalam kes pembunuhan atantuya. penerbangan mh370 berakhir dilautan hindi, perdana menteri tak sebut terhempas atau tidak ada yang terselamat. senanglah nak korner sebab dibubuh tanda seruan. berakhir dilautan hindi, terhempas ke, tak terhempas, semua mati ke. tak jugak mana ada kami kata tiada yang terselamat. cuba faham betul betul ayat kami. itulah hebatnya umno. dulu lingam dah pernah perkara yang sama, suara sama macam saya, rupa macam saya tapi bukan saya. apakah ini cara malaysia menjelaskan kepada masyarakat dunia.

lautan hindi sekarang makin bersih selepas kena sedut oleh kapal kapal pencari yang besar vakuam nya. mungkin sampai licin sampah sarap dilautan hindi kena sedut tapi satu bukti masih belum disahkan betul iaitu itulah serpihan mh370. pembersihan dalam pencarian kapalterbang yang malang itu semakin tersasar dan semakin nampak belang sebenarnya. apa lagi yang nak disembunyikan oleh kerajaan malaysia. tersasar sampai 1100 km persegi bukan satu kebetulan. dan pusingan kapalterbang bukannya sedikit tapi berdarjah membuktikan pusingan ke kiri yang diberitahu kepada umum adalah tipu semata mata. semua sudah membuaT U TURN. apakah akan ada UTURN pulak selepas ini.

Ulasan