Tok guru kena tipu dengan samsul PKR

kes saman yang dibawa oleh samsul yang dikatakan sudah ditarik balik adalah penipuan semata mata. ramai yang tertipu dengan permainan orang pkr tu, macam biasalah, ditarik sewaktu prk kajang, sudah menang disambung balik kes tu. bodoh lah orang pas yang pergi berkempen bagai nak rak pada pkr. baik makan sate kajang dari kena lipat kajang oleh pkr. samsul budak bukit besi tak tarik pun kes saman, menerusi peguamnya dia pun masih meneruskan saman tu, aku dah kata jumpa dimahkamah dan jangan percaya kepada samsul dan pkr. mungkin kalau dapat rm2juta tu boleh lah buat modal business balik yang mendung teruk. bayar mana mana hutang tetunggak. buat baiki rumah ke, bayar gadaian ke pihak bank. selesa hidup.

lepas ni pkr nak kelentong apa pulak, tak ada dah prk, jadi puak puak pas yang digunakan untuk kempen tak ada gunanya. kes saman diteruskan. mungkin kalau ada prk baru, kes saman ni pkr akan sebut kembali akan menarik balik, dinasihati agar menarik balik saman, itulah permainan yang sedang dimainkan oleh pkr dan samsul budak bukit besi. keluarga samsul orang bekeng mana mungkin menarik balik jatuhlah kebengkengan mereka kalau mereka menarik balik saman. business mereka pun tengah teruk sebab kes pil kuda, sebelum pil kuda lebih memabukkan pasti perlu dapat dana tambahan melalui saman.

tak payah lah percaya sangat pada pkr dan samsul ni, kes saman dipopularkan kerana risau di prk kajang. lepas prk kajang, saman tetap diteruskan, mesti pihak penyokong pkr kata telah dinasihati, tapi tak jalan, ada prk, kami dah yakin samsul akan menarik balik kes saman itu. kes saman akan diteruskan jugak walaupun dikatakan telah bersetuju menarik balik. jumpa aje dimahkamah, apa nak susahnya. percaya sangat pada samsul dan pkr. kasihan pada yang pergi berkempen prk kajang. tak ada nilai pun. maaf lah nak cakap sekadar menjadi perkakas kepada pkr. pkr duk rehat je dalam berkempen, buat susah susah je penyokong dan ahli pas ni datang menghabiskan duit.

Ulasan