siapa yang nyanyuk sebenarnya MUSA BLACK ke MAHATHIR KUTTY

siapa yang nyanyuk sebenarnya dalam kes memali. peristiwa memali pada 19 novermber 1985 mengorbankan 14 manusia dan berpuluh puluh manusia lain akibat tindakan ganas umno waktu itu. setelah hampir 30 tahun peristiwa pahit dan hitam itu berlalu musa hitam mendedahkan bahawa cik det berada dalam malaysia. dalam pendedahkan terbaru sekali musa hitam berkata waktu peristiwa itu berlaku mahathir berada dalam malaysia bukannya berada dinegara china. siapa sebenarnya yang nyanyuk. musa hitam atau cikdet?? berita permergian cikdet ke china atas urusan negara disiarkan dalam akhbar dan RTM, bagaimana musa hitam nengatakan bahawa cikdet ada dalam malaysia waktu itu.

musa hitam disuruh oleh pihak tertentu untuk mentaji cikdet untuk memastikan kerajaan najid tidak goncang dengan serangan bertalu dari kroni cikdet. penyataan terbaru cikdet adalah akan menapis internet jika ia menjadi pm kembali. dan semua patut tidak lupa, cikdet dan musa hitam pernah menerajui negara dengan memakai gelaran 2M. kedua dua tetap bersalah dalam peristiwa memali, menyalah satu sama lain tidak ada gunanya selain kedua dua manusia ini meminta maaf kepada keluarga memali. mereka sudah menderita sepanjang masa akibat tindakan tidak bertamadun kedua dua manusia ini sewaktu memerintah malaysia. berada dipuncak kuasa waktu itu menyebabkan mereka lupa bahawa satu hari mereka akan jatuh seperti tupai jugak walaupun dikatakan pandai melompat dari dahan ke dahan.

musa hitam mencari jalan terbaik untuk membersihkan diri sendiri diwaktu cikdet tak punya apa apa dah sekarang. cik det masih gagal menjatuhkan najid walaupun dah banyak kali serangan dihalakan kepada pm namun pm masih kebal dan tidak lut senjata. memali titik hitam dan kekejaman umno dalam memerintah malaysia. umno akan terus kejam seperti biasa dan akan terus dikenang sebagai party yang kejam.

Ulasan