prk kajang

suasana tawar dan hambar sikit walaupun ada kejadian hangat, spr seperti biasa buat lawak bangang. menaji mana mana penyokong pr, kalau umno buat pasti spr menjadi tikus mondok dalam beras. tapi bila fikir balik siapa yang lantik spr hati panas jadi sejuk sikit. kalau lantikan spr pun umno kawal mana mungkin nak jadi adil. memang sah sah jadi anjing ajelah. prk paling tawar dan tidak nampak hangat sangat. ceramah sekadar ada prk saja bukan hangat seperti mana semasa hukuman nuar berahim dijatuhkan. kajang akan tinggal dalam lipatan sejarah. prk paling hambar pernah diadakan dalam sejarah malaysia.

lawak jenaka bangang umno seperti biasa. pekida pekuda pekido masih menjadi lembu dan biawak kepada barisan nasional. lawak lembu berahim ali pun tawar saja. pemuda bn yang buat tarian kerbau hari tu pun lesu saja sebab tak ada support wang dan ketinggalan dari segi apa saja. tanpa wang, enjin umno sejuk beku, pelicir tak ada tak licin sangat. nak tak nak je berkempen. tapi yang paling kuat adalah memaki hamun dan buat kerja bodoh dan bangang.

mazidul wartawan belaan tv3 mengambil alih tugas macai umno yang tidak mahu turun ke bawah kerana kekurangan wang. wang mungkin tidak mengalir ke dalam poket sebab banyak digunakan untuk mengesan dan mencari mh370. atau memang sengaaja tidak diberikan kerana kerja mencari dan menyelamat lagi bagus boleh tibai duit dari prk kajang.mazidul yang dibayar gaji oleh tv3 media umno ambik tempat sebab ia bagus dalam hal hal melaporkan berita bangang.

prk kajang tidak ramai keluar mengundi peratusannya amat kurang dan majoriti pun akan berkurang dengan banyak. umno dan barisan nasional dah awal awal lagi mengaku kalah. tapi ada yang masih berdegil sebab berharap banyak habuan yang akan masuk tapi sangkaan meleset. tiada peruntukan yang melempah ruah seperti selalu. nasik dingin aje yang diberikan untuk balaci umno. kasihan sedih. prk kajang akan melabuhkan tirai pukul 5 ini dan akan berakhirnya kajang move. NAK MOVE KEMANA LEPAS NI

Ulasan