prk kajang dan MH370

kajang move hilang seri bila hukuman nuar berahim dijatuhkan hukuman bersalah. malam sebelum kehilangan mh370 berlaku kehangatan prk kajang begitu ketara, tapi bila mh370 hilang tanpa kesan, prk kajang menjadi sejuk membeku, tiada lagi kehangatan yang dirasakan. seluruh jentera semakin sepi dan menyejukkan. kehangatan prk yang biasa dirasai tiba tiba hilang seri akhirnya sudah sampai kepenghujungnya. berita mh370 berjaya mengkambus seluruh berita prk kajang. banyak benda hangat hilang begitu saja selepas kehilangan mh370. diakhir kempen prk kajang berita mh370 semakin menurun kehangatannya. malaysia terus dilihat sebagai negara lawak sedunia. kenyataan media malaysia semakin hari semakin membodohkan diri sendiri dan semakin membangangkan maruah sendiri.

benarkah apa yang dilihat oleh pihak australia? apakah bukan hanya untuk diversion bagi pihak lain, bagaimana objek yang dilihat sepanjang 24 meter boleh hilang begitu saja? walaupun nampak bersungguh diumumkan dalam parlimen namun apa sebenarnya niat australia. ketelusan australia dalam parlimen adalah untuk negaranya tapi apakah niat sebenarnya kepada malaysia. dalam masa singkat objek 24 meter hilang dalam keadaan tak semena mena. niat memberi pertolongan dialu alukan tapi seolah mencari nama disebalik kehilangan mh370 sebagaimana bomoh bangang 1 malaysia. publisiti diberikan secara meluas oleh semua pihak tapi tiba tiba ia gagal disahkan apa benda yang dilihat itu. negara yang bersekutu dengan pihak berikat dilihat untuk melindungi satu pihak lain dalam usaha menjejak dan mencari dimana mh370.

kerja kerja bodoh malaysia semakin teruk, hendak mencari dilautan hindi " lonely oceon" yang dalam beribu meter. tak ada lagi sonar yang berjaya mengesan lebih dari 500 meter yang terbaru baru 1000 meter. tapi apakah malaysia pasti dilautan itu berkuburnya mh370 atau hanya sekadar membuat kerja gila. mh370 tidak tahu dimana tapi nak diselam di lautan hindi, malaysia tidak pasti dimana pesawat itu tapi nak menyelam dilautan hindi. benda benda beginilah yang menyebabkan malaysia semakin jatuh imej dan kredibiliti sebab pemimpin malaysia yang masih gagap menjawab semua persoalan wartawan dan seolah olah penakut dan menyembunyikan apa yang mereka tahu.

Ulasan

  1. bro, malaysia bukan ke punya sb yg baguih yg diternak di kemaman tu atau guna aje khidmat penjual jeruk yg bole lihat dlm air jeruk apa yg berlaku atau guna aje mamat sosialis soleh yg mampu menyelam sedalam manapun lautan .. hahaaa

    BalasPadam
  2. hahahaha... sb tarak guna dah, dah pencen lagi pun kalau tak pencen pun tarak guna satu sen pun... pasai perlekeh ulama tu tahu yg lain hampeh. penjual jeruk dah out of service skrg, mamat sosialis dah kerja kuat selepas NGO R=rosak dan makin rosak tak ada kepala agung tak jalan lah kerja wakakkaka

    BalasPadam

Catat Ulasan