KOLID BERAHIM YG HEBAT

selepas melangkah kepala nuar berahim dengan menandatangani MOU Air tanpa pengetahuan nuar berahim, kejutan terbaru kolid berahim mengumumkan bahawa beliau akan bertanding sebagai timbalan presiden pkr. apakah kata kata nuar berahim yang mengatakan tan sri khalid tidak pandai berpolitik sudah tidak relevan lagi waktu ini. kolid berahim lebih hebat berpolitik dan pandai dilaluan mana dia beraksi. dalam masa dua hari 2 kejutan dibuat oleh kolid berahim, apakah nuar berahim hanya mampu ternganga melihat kehebatan kolid berahim berpolitik. tanpa bersembunyi lagi kolid berahim mengumumkan kesediaan bertanding timbalan presiden pkr.

kolid berahim telah menunjukkan diri nya yang sebenarnya. ia lebih hebat dari apa yang orang sangka. gaya mutu keunggulan kolid berahim. dalam dunia coporate kolid berahim telah terbukti kehebatannya. dan kolid ingin membuktikan kepada sesiapa saja yang memandang rendah keupayaanya selama ini. dikatakan tidak bijak dalam dunia politik tapi kolid ada style tersendiri. apakah ia mampu menang dan jika diambil kira kehebatan dia memimpin selangor yang tidak tiris kepada parti bermakna kolid berahim adalah calon terbaik untuk menggalas tanggungjawab besar sebagai timbalan presiden parti pkr. azmin kena bersiap sedia dari sekarang.

kajang move yang dikatakan untuk melawan umno adalah senjata terbaik kolid untuk melawan azmin. nampaknya lipat kajang kolid berahim dapat 2 benda ssatu peluru. sungguh hebat permainan kolid berahim, ahli politik yang bermain dengan satu peluru dua musuh kiok. sunguh nuar berahim tersalah move kali ini. kolid berahim serah jawatan mb dan ambik jawatan pkr yang lebih hebat. macam kolid berahim kenakan umno najid dan muhyidin. mahu tidak mahu tok jib terpaksa serah diri jugak pasal langat 2. kalau kolid tak hebat mana maunya tok jid tok din serah diri syabas macam tu aje. nuar berahim tersilap baca tentang kekuatan kolid berahin walaupun nama ayah sama. nuar berahim terlupa ada orang yang lagi hebat darinya.

Ulasan