KJ Yang bodoh sombong

dalam jamuan makang ikan celup tepung di batu rakit bersama anggota pemuda umno bengong seluruh malaysia KJ berkata nama baik malaysia tidak terjejas dengan kejadian Crisis MH370. apa punya bengong mamat yang nak kena penampar buaya ni. seluruh dunia mengutuk kebodohan pemimpin umno malaysia dalam menangani kejadian ini, boleh ketua pemuda umno bengong mengatakan ia tidak terjejas langsung. warga cina di negara cina kebanyakan mengutuk kerajaan dan rakyat malaysia akibat kebodohan kerajaan malaysia mengendalikan kejadian yang malang ini.

tanpa sebarang bukti kukuh, pemimpin malaysia mengakhiri mh370 dengan keadaan timbul tandatanya dan dalam keadaan tidak lojik bagi masyarakat dunia. mungkin kerana tertelan banyak sangat kepala ikan kepala KJ jadi bengong sebengongnya. dengan kejadian malang ini menambah keburukan imej negara dan memalukan rakyat malaysia. pemimpin malaysia sepatutnya bersatu mempertahankan imej dan maruah negara bukannya memberikan kenyataan pelik pelik dan sukar diterima akal. berpandukan imej satelit yang dikatakan terbaru rupanya dah lama dalam alam maya ini. apakah boleh dipercayai bila dikatakan baru tapi ramai yang mengatakan teknik immarsat ini sudah lama ada bukannya baru seperti keyakinan pm dalam masa mengumumkan pencarian berakhir di lautan hindi.

pemimpin umno perlu segera membersihkan segala kekotoran  yang timbul akibat kenyataan yang tidak boleh diterima pakai oleh masyarakat dunia. itu kewajipan yang perlu ditanggung oleh setiap menteri kabinet yang ada dalam malaysia. bukan bercakap seperti bung moktar yang gila babi mengeluarkan kenyataan selepas mabuk daun ketum balik dari las vegas. kenyataan demi kenyataan yang bercanggah perlu dihentikan dan berikan apa yang dunia mahu, kepercayaan masyarakat dunia perlu dikembalikan kepada malaysia, jika tidak ia hanyalah malapetaka yang teruk melanda malaysia.

Ulasan