kenyataan semakin gila dan bangang

keupayaan radar malaysia juga canggih, skunder ke primier ke semua ada, dari 10 meter dari bumi pun boleh dikesan oleh radar, mana mungkin pesawat mh370 sebesar padang bola tak akan kelihatan dalam screen monitor radar, heat kapalterbang melalui enjin, haba manusia pun boleh dikesan oleh radar, tak akan mh370 ini sesejuk salji mat said pergi. hatta haba badan nyamuk pun boleh dikesan inikan pula badan kapalterbang. teknology satelit radar malaysia juga canggih. mampu mengesan apa saja tapi mahu atau tidak aje. mana mungkin malaysia ketinggalan dari sudut kecanggihan teknology walaupun kapalselam tak boleh menyelam lama lama lemas.

kenyataan menteri semakin melalut dan meloyakan nampaknya. patutlah kerajaan lain pun semakin meluat dengan kerajaan sembunyi malaysia. banyak sangat disembunyikan sampai dunia makin tak percaya kepada kenyataan kerajaan malaysia. apakah malaysia mahu menerima tekanan yang hebat dan semakin hebat baru nak beralah. mendedahkan apa sebenarnya yang terjadi. nampaknya tuduhan kepada pilot semakin berat semakin menunjukkan siapa yang akan jadi kambing kelabuasap dalam kes ini. kalau nak bunuh diri pun tak akan co pilot tak memberontak, siapa nak mati bersama. kalau nak buat cerita, buatlah cerita lain sikit. nant

hentikanlah buat kenyataan bangang. setakat menuduh tanpa bukti atau nak dijadikan kambing hitam baik tak payah. nak politik pun carilah cara lain. semakin lama semakin timbul benda yang tak sepatut timbul. jadilah menyusahkan rakyat malaysia dan rakyat seluruh dunia.

Ulasan