berapa lama lagi malaysia perlu kena tipu

semakin banyak visual yang diberikan oleh pihak luar negara, tapi satu bukti fizikal belum ditemui, apakah malaysia hanya bergantung kepada visual bukan faktor fizikal kesahihah penemuan pesawat boieng. pertunjuk imej satelit sampai hari ini belum dibuktikan oleh mana mana pihak sekadar berkongsi imej satelit, penemuan demi penemuan imej satelit dihantar ke malaysia, dan dengan segera malaysia mengistiharkan perjalanan terakhir mh370 dilautan hindi. inikah nasib menjadi warganegara malaysia yang mana terlalu mudah percaya dan ditipu oleh media bangang barat seperti cnn atau dailytelegraph.

sikap mudah dan yakin dengan apa yang diberikan menyebabkan malaysia mendapat malu, mendapat satelit negara lain tidak mendapat imej yang sama seperti mana imej imej sekutu amaricana saja. mana block block yang tidak bersekutu dengan amarica tidak mendapat visual yang sama. dimana silapnya atau imaginasi saja diberikan kepada pihak malaysia. dengan kelajuan cahaya pm malaysia mengumumkan ending journey of mh370 at hindi oceon. begitulah hebatnya pemimpin malaysia. sampaikan pc pertama pun mh370 masih lagi terbang sudah diistiharkan hilang.

bagaimana radar tentera malaysia yang dikatakan canggih boleh mengesan apa saja yang terbang dari laut china selatan ke selatan lautan hindi tidak dapat mengesan pesawat boieng ini. apakah radar malaysia out of date atau ada sesuatu yang tidak boleh dikesan oleh radar malaysia. malaysia nampaknya terpaksa bergantung kepada radar dan data luar negara yang belum tentu kesahihannya tapi diguna pakai oleh kerajaan malaysia. janganlah malukan malaysia lagi, hentikan buat kenyataan jika belum sahih. jika kelabu asap baik diam dari memberikan kenyataan yang menimbulkan pertanyaaan demi pertanyaan, semakin lama makin banyak pertanyaan dan jawapan semakin hilang punca.

Ulasan

  1. APO nak dikato...kita lantik KERAjaan 47% berKUASA dengan bantuan berok SPR...maka terlantiklah... MENTERI dan boss2 penjawat awam, pengarah n CEO syarikat...yang BENGONG bengap...kah kah kah...

    BalasPadam
  2. hahaha, nasib badanlah tanggunglah mana perlu tanggung, semoga boleh diperbaiki lagi

    BalasPadam

Catat Ulasan