banyak mana lagi australia nak tipu malaysia

malaysia tak serik lagi kena tipu dengan australia, australia adalah balaci kepada amerika, imej satelit baru dikesan 1000km dari tempat asal, dalam masa beberapa hari banyak kesan diberikan oleh malaysia. kebergantungan malaysia kepada satelit luar amat ketara, dan ini menampakkan kebodohan malaysia kalau bung muktar yang bengong seekor tak adalah menjejaskan sangat imej malaysia, ini mebawa seluruh kabinet malaysia adalah bangang. imej yang diberikan oleh australia dijadikan bukti utama untuk mengakhiri perjalanan mh370. setiap hari malaysia diberikan data bengong dan malaysia dengan yakin percaya bahawa itu lah kebenaran.

pencarian diubah ubah mengikut selera amerika, megikut selera uncle sam, malaysia menjadi gilababi dalam pencarian kehilangan mh370, bukti bukti fizikal kapalterbang belum menjelma depan mata tapi malaysia yang dijadikan objek wayang kulit mengikut tok dalang yang bersuara disebalik suara.  selepas imej pertama 24 meter akhirnya hilang dan imej terbaru adalah berjarak 1000km bukan dekat tu. tapi masih dipercayai, apakah pemimpin malaysia tak ada otak langsung ke sampaikan semua benda nak dihadamkan terus tanpa fikir nak muntahkan balik atau telan bulat bulat.

aku rasa sehari dua lagi mesti ada lagi imej dan penemuan terbaru yang akan diguna pakai oleh malaysia bersandarkan bukti oleh australia. akhirnya pihak malaysia gila terus jawabnya. lusa nanti mesti ada lagi penemuan terbaru. imej satelit dari pihak mana pulak selepas ini akan terus diguna pakai oleh malaysia. mungkin bomoh karut akan digunakan oleh malaysia. dengan segala kebodohan malaysia senang ditipu oleh pihak barat. yang penting politik diteruskan. walaupun nampak jelas bangang, bung tetap bangang. itulah malaysia. negara kebangaan.

Ulasan