ulasan bahalol tentang pas

bila ketua pemuda pas bercakap pasal jawatan mb ramai yang sokong pr melenting marah marah, kononnya tak ada semangat setiakawan, bangang dan bahalol puak puak ni. ketua pemuda pas pusat baru nak test power dah kena sound dengan blogger pr, kasihan suhaizan, dulu ketua pemuda pas dikatakan tua sebelum waktu, ada yang lagi hebat kata taraf ketua pemuda pas pusat dulu hanya pak angguk angguk geleng geleng, bila dapat ketua pemuda pas pusat yang baru beri kenyataan sentuh tuhanayah semua melenting. padan muka kepada semua. ini baru berbisa kenyataan ketua pemuda. kalau tak buat demo lepas ni mesti ketua pemuda pas pusat akan dihentam dikiri kanan.

ulasan mat three four dari kotabharu lagi hebat tentang pas, kononnya team pas ni jumud, dia tak sokong psm masuk bertanding sebab nanti sama taraf pas dan pkr kononnya mengkhianati kawan tapi kenapa mat three four ni tak sebut dap, ke mat three four ni tak tahu pasal dap atau memang dia sengaja nak ulas bagi kenyataan berilimiah sangat. biasalah ulasan mat three four biasa berkisar tentang kebodohan pas dalam strategi pilihanraya. boleh berubah auto sebab team jumud pas, begitu andaian dan tulisan mat three four, biasalah mat three four biasalah kenyataan dia saja dikira betul yang lain tak akan ada betulnya. mungkin sesuai jawatan sebagai ketua pemuda sosialis tapi tak ada sapa berkenan nak ambik sampai sekarang.

watak pas sebagai pembantu yang kuat pada prk kajang kata hatta, memanglah, kalau nak ingat prk hulu selangor dulu pun watak pembantu jugak, sampai ke cerah tak ada yang datang membantu selain ularmamak terompah lutut yang datang bagi tazkirah awal pagi lepas tu sembang deras hilang lepas kena tanya nak masuk mana hari ni. ingat lagi pekerja pas kena bersihkan zaid berahim dulu, siang malam terpaksa cuci zaid berahim dengan glow dengan sabun buku dengan tanah semua pekerja pas buat. akhirnya masa banyak dihabiskan mencuci je siang dan malam. tapi mana pkr dap hilang entah kemana. datang budak hitam pulak yang beri pelbagai idea bernas tapi habuk pun tarak.

Ulasan

  1. Kerja-kerja sial demi nafsu sekor dua yang duk giler kuasa, takleh jadi PM pun jadi MB boleh jugak. Memang kerusi itu milik PKR atas muafakat pemimpin tertinggi PR tetapi persetujuan itu pun bersyarat dengan TS khalid jadi MBnya. Lantaklah lu nak letak saper-saper pun kerana kerusi tu milik lu tetapi bila melibatkan jawatan MB, suara PAS dan DAP mesti didengar. AMK jangan duk kutuk-kutuk kat Pemuda PAS dan cermin muka dulu kerana lu kena ingat tanpa jentera PAS dan DAP pasti bilik gerakan akan sunyi sepi kerana gua tak pasti berapa banyak ranting yang dimiliki PKR. Gua tak nafikan hasil kerjasama politik Siasah Syariah PAS semakin kuat walau pun terlepas negeri tetapi bilangan kerusi Dun makin bertambah. PAS pun bukan ingin sesangat jawatan MB seperti yang dicanang-canangkan itu kerana sejarah telah tertulis bahawa PAS adalah parti yang paling kuat sitiakawan beranding dengan PKR. Okeylah... bagaimana jika PAS tidak mengerakan jentera parti tetapi sekadar memberi sokongan sahaja bila hari mengundi, adakah PKR mampu melakukannya sepertimana peristiwa PRK Hulu Selangor yang mana PAS terpaksa membuka dan mengerahkan tenaga pendokong mereka 100 peratus kerana PKR sudah jadi separuh giler.

    Jika PKR bertanding tanpa menggunakan jentera PAS, DAP dan mereka menang dengan undi majoriti yang lebih tinggi maka gua akan respek mereka 101 peratus. Ketika itulah mereka boleh bercakap besar dan membuang TS Khalid dari jawatan MB.

    Nampaknya cara berfikir mereka yang giler jawatan masih tidak memahami akan pendirian dan kata-kata pemuda PAS yang mana gua yang tak mengaji politik pun boleh faham antara calon dengan jawatan MB Selangor. Bodoh betoi ler bangang-bangang nih. Dun Kajang sentiasa akan menjadi milik PKR maka lantaklah lu nak letak siapa yang lu suka dimana PAS dan DAP tidak akan masuk campur tetapi..... tetapi..... tetapilah bangang, jawatan MB pula adalah lantikan diperingkat Majlis Presiden Pakatan Rakyat yang sebuat suara menyokong TS Khalid sebagai MB Selangor kerana tiada yang memegang undi majoriti berbanding dengan P.Pinang, Kelantan dan Kedah. So... bila melibatkan jawatan MB maka PAS dan DAP boleh campur tangan berlainan dengan jawatan Dun Kajang.

    Apa pun gua tengok ada sekor dua blogger yang mengaku sebagai blogger PAS yang terang lagi bersuluh sedang mencari kesilapan dari TG Haji Hadi walau sekecil mana pun mereka akan menjadikannya modal untuk menyerang. Blogger-blogger inilah yang dikatakan enam jahanam yang bertuhanayah dan lu sendiri boleh teka... bro kerana lu cukup dimusuhi. Bagi gua pergi mampuis dengan mereka yang bertopeng warak tetapi hati hitam melebihi arang..... Celakalah bagi mereka ini semua tanpa mengira dari mana asal usul mereka.

    BalasPadam
  2. Bila gua tengok komen gua tak sangka begitu panjang. Kalu tahu gua jadikan artikel gua.

    BalasPadam
  3. hahahha bagus aapa lu punya komen, lu angkat jadi artikel lagi bagus. padan muka semua penentang. wa salute lu punya komen

    BalasPadam

Catat Ulasan