TOL tak akan naik sebelum tamat PRK KAJANG

kajang pak malau kajang berlipat kajang hamba mengkuang layu, kajang umno nak naikkan tol cepat nanti semua orang boleh umno sapu. majidin kata tak akan kenaikan tol. biasalah janji umno seperti bewak lidah bercabang, dulu najid kata tak akan kenaikan jika umno menang, lepas menang mampuslah semua peduli apa aku, aku naikkan semua benda demi menjaga periuk nasik kroni kroni aku yang sedang kelaparan. mana mana pengguna letrik bawah rm20 akan dikenakan selepas ini. inilah tektik umno haramjadah sebenarnya. biarlah mad maslan dengan kebodohan dia menjawab apa saja komen orang ramai kepadanya. yang nyata umno tahu banyak mana pengguna yang pakai letrik bawah rm20 yang lama sudah tak bayar.

kenaikan tol akan ditangguhkan dulu dalam usaha menawan kajang. lepas prk kajang tak kisah siapa menang pun umno akan naikkan tol punya, mana ada umno janji dia akan tepati. sebelum pru ke 13 pun dah banyak janji bewak yang umno buat tak akan setakat prk kajang umno nak tunaikan janji. umno dah biasa menipu rakyat dari dulu kini dan selamanya. mana mungkin umno akan menepati janji janji nya. prk kajang hanya penahan sementara kenaikkan tol. alasan bangang yang selalu diguna pakai oleh umno bangang adalah demi kepentingan rakyat, umno sentiasa prihatin dengan kesusahan rakyat. kenaikkan tol adalah demi kebaikkan rakyat bukan menyusahkan rakyat. naiklah harga apa benda pun semua demi kepentingan rakyat, walaupun rakyat malaysia papakedana kerana ekonomi bangang yang ada.

rm400 juta akan hanyut masuk ke kantung konsesi tol, dan mungkin akan dibayar dulu sementara prk kajang berlangsung untuk menunjukkan betapa prihatinnya kerajaan umno bangang. selepas prk kajang pasti akan ada kenaikkan tol. itu yang pasti. ia semua adalah demi kebaikan rakyat malaysia, naikkan harga tol supaya rakyat malaysia tidak mati melalui jalan yang tidak betol. kalau guna jalan tol mesti kematian dapat dielakkan, gitulah kata kata hikmat dari menteri menteri umno yang amat hebat, pasti  menteri sumber hijau akan memberikan kenyataan tentang kebaikkan kenaikkan harga tol untuk rakyat malaysia. mungkin akan mengurangkan asap karbon yang dilepaskan oleh exzos kenderaan berat ke ringan. dan juga menteri kesihatan akan bercakap dari sudut kesihatan bila kenaikkan tol dinaikkan oleh kerajaan umno tolol.

Ulasan