siapa yang akan ganti TOK GURU HAJI HADI

sebelum dijatuhkan bersalah,. presiden pas sudah disuruh berundur, begitulah hebatnya blogger yang patuh dan tunduk kepada nuar berahim. nak muntah aku dengar alasannya. sebab nak buat pas bersih dari pandangan rakyat malaysia. mahkamah blogger dah bersidang, dimulakan dengan sb yang hampir muflis sebab hutang. mahkamah belum bersidang, presiden pas dah kena letak jawatan demi bagi nampak pas sebersih bersihnya. lepas ni banyak blogger yang akan menulis dan menuntut agar tok guru meletakan jawatan sebagai presiden pas. dan yang pasti mat sabu akan naik. mat sabu yang mesra alam dengan sosialis. party kasim amad.

dan kemungkinan besar mat sabu boleh jadi pm malaysia. tak ada yang mustahil dalam politik sebab nuar berahim dah nak jadi mb selangor. sebelum mahkamah bersidang dah ada yang mengatakan tok guru bersalah serta merta sebab ada habuan yang menanti. apa kelas ulama memimpin, semua benda tak boleh. kalau bukan ulama mesti semua boleh. boleh je terjah terajang langgar apa saja tak perlu nak bukak kitab, langgar dulu baru boleh ke tak. itulah kehendak semua. tengok nuar berahim semua boleh, suruh adun letak jawatan demi apa saja letak terus. tak ada perkiraaan halal ke tak halal, demi strategi semua boleh. asalkan sokong ikut tajuk.

yang aku heran kenapa karpal singh tak disuruh letak jawatan walaupun dah didapati bersalah, blogger pencen siap marah pada pemimpin pas tak hadir beri sokongan kepada karpal singh. nuar berahim didakwa pun masih belum dianggap bersalah selagi mahkamah belum menjatuhkan bersalah, kalau bersalah pun mesti dakwa mahkamah berat sebelah. permainan bodoh bangang apa sedang dimainkan oleh blogger yang mengaku ahli pas seumur hidup dan juga blogger ahli pas yang jadi ahli pas sebab tuntutan kerja. ada jadi ahli pas sebab nak jadi ketua kampung, ada jugak sebab jadi ahli pas sebab ada peluang nak tibai, akhirnya terpaksa menyalak nyaring bagi nampak hebat.

Ulasan