presiden PAS MUFLIS

2 JUTA tok guru kena dengan mahkamah, dan tak mustahil akan diistiharkan muflis sebab tak mampu bayar, orang pas mana ada duit, sb kemaman siap siap dah bagi amaran jangan gunakan wang derma wang pas dan peguam pas demi kepentingan sendiri. itu kata sb lah, biasalah sb yang makan duit gaji pun tak halal sembang deras laju dari angin. diri sendiri pun makan gaji secara haram pun mau sembang lebih lebih. sejak bila lah tok guru makan duit derma, mungkin sb ingat tok guru sama je dengan mereka tibai selagi boleh, kutip derma dulu masa kes menghina sultan perak pun leyap begitu saja tapi sebab member tak apa pulak, mungkin kalau gereja derma mereka terima dengan senang hati dan membelasah masjid pulak rasanya.

kerja kerja menjatuhkan presiden pas sudah lama bermula. tapi kali ini lebih hebat. sampaikan peguam pas sendiri terlupa yang mereka mewakili presiden parti mereka sendiri. itulah keajaiban yang berlaku dalam pas. mungkin terlampau ghairah nak menukar presiden pas yang dianggap tak sehebat penasihat umum pkr pemimpin berkelas dunia sebab tu pertukaran presiden pas perlu dibuat. mungkin timbalan presiden pas berkelas dunia akan naik untuk memimpin pas. sebab waktu ini timbalan presiden pas masih ikut kehendak penasihat umum dan masih tunduk kalau lawan tak lama lah kena pulak isu isu yang lama. sekarang ni sapu bawah karpet. ikut kata blogger pencen lah.

tok guru presiden pas sangat miskin lebih miskin dari mat three four di kota bharu nun. kaya lagi sb dikemaman yang makan gaji dengan umno. mungkin tok guru satu satunya presiden pas yang akan muflis dan akan terlepas dua jawatan mp dan adun. itulah yang dimahukan oleh umno dan sekutu dalam pakatan rakyat. jika presiden pas dimalukan bermakna ia akan letak jawatan dan yang pasti mereka akan ingat dan pasti bahawa orang yang ikut selera mereka akan naik berkuasa dalam pas. dan yang pasti mereka akan sebebas bebasnya menguruskan pas mengikut kehendak mereka. tak perlu lambat bertindak, hari hari kena kencing dengan member dalam pakatan rakyat pun tak apa demi aspirasi rakyat. demi keadilan untuk rakyat. ini bermakna 2 kerusi lagi akan kosong.

Ulasan