lawak TOK PETI Perlis

nampaknya nama tok peti perlis naik untuk calon kawasan balingian. tok peti akan buat solat istikarah dulu katanya. alah terima ajelah tok peti, bukannya orang tak tahu jiwa tok peti perlis yang berasal dari sarawak. dulu heboh seantero dunia yng tok peti perlis calon PKR di perlis. lawak nuar berahim disambung oleh tulangbesi dan blogger yang merasa diri hebat menyanjung kehebatan tok peti perlis ini. tok peti perlis ni kawan kepada ulamamak kepala lutut. sampai akhir kena kencing dengan tok peti. akhirnya tok peti perlis istihar secara terbuka undi dia adalh undi barisan nasional. terkejut semua sampaikan ulamamak kepala lutut nak koma bila ditanya balik. ternganga tak ada jawapan. budak hitam kat penang pun hampir putih sebab terkejut sangat sebab mereka ditipu hidup dan yang paling betulnya mereka tu sebenarnya bangang.

selepas taib mahmood meletakkan jawatan dari menjadi maharaja sarawak, nama tok peti disebut sebut akan mengisi kekosongan kerusi dun balingian. tok peti calon barisan nasional yang paling layak selepas diketepikan oleh pakatan rakyat. ramai penyokong pembangkang tertipu dengan permainan tok peti perlis ini. nuar berahim yang dikatakan pemimpin bertaraf dunia pun kena tipu. lawak tok peti perlis lagi hebat dari maharaja lawak. sb kat kemaman pun tak tahu yang tok peti perlis ni ada hubungan yang hebat dengan taib mahmood dan ketua menteri yang baru denan satem. dah pergi umrah bersama sama. bukan senang tu nak pergi bersama sama kecuali kawan je. mana mungkin nak sertai pkr. kesilapan ini dikambus bawah karpet dan dipertahankan oleh situa pencen dari perak yang sedang sibuk mencari salah pemimpin pas.

perancangan licik tok peti perlis memukau semua pengkagum dia termasuk ulamamak kepala lutut yang sibuk sms dan akhirnya sms tak terjawab lagi. padan muka. tok peti penuh perancangan nak membodohkan pengkagum dia dalam pembangkang. kasihan mereka ni semua. akhirnya berjaya jugak tok peti membodohkan para pengkagum dia dalam pembangkang. tok peti akan menjadi adun balingian sekaligus menampar muka muka pengkagum dia yang nak dia jadi calon pkr. calon hebat pkr. calon yang berwibawa. kalau menang tempohari apakah tidak akan terjual kerusi tu. kalau tanya penyokong tegar pas hati pkr jawab dia mesti tidak punya.

Ulasan