Kassim ahmad - SOKONG IKUT TAJUK

kassim ahmad legenda seorang pembenci hadith dan adalah leader untuk golongan munafik di malaysia, ramai yang mengangumi kehebatan kassim ahmad dalam hujah bahalol dan bangangnya. manusia yang mengambil SOKONG IKUT TAJUK selalu menganggap mamat ni sebagai idola yang tidak ada tolak banding. sejarah lama kasim ahmad diangkat balik dengan lebih baik dan lebih berkesan dizaman yang hebat begini. kasim ahmad dah lama membuat slogan sokong ikut tajuk yang mana apa yang tak kena dengan otaknya akan dibantai habisan dan berdasarkan kebijaksanaan dia berhujah.

mana mana yang tak bersetuju akan diajak berhujah. apakah tak sama dengan golongan SOKONG IKUT TAJUK. golongn sokong ikut tajuk selalunya akan berdebat tanpa mengambil kisah salah ke tak salah atau haram ke halal berhujah sebab sokong ikut tajuk. tanpa disedari golongan ini mengambil tempat di hati pembaca blog tanpa mengetahui kesan sokong ikut tajuk. sebab dalam 6666 ayat alquran mesti ada yang tak akan sesuai dengan otak mereka. mereka nak nafikan apa lagi. sokong ikut tajuk dipopularkan oleh kasim ahmad walaupun tanpa catatan rasmi. sekarang golongan sokong ikut tajuk semakin hebat dan ganas. kasim ahmad bangun dari abu mencabar sesiapa saja sekarang. lamanya kasim amad bertapa akhirnya bangun dan akan membinasakan mana mana yang tak sokong ikut tajuk.

paderi dengan ulama sama je, itu pun sama pandangan dengan segolongan yang merasakan gereja lebih baik dari golongan duk didalam masjid. pandangan yang diutarakan menarik ramai sokongan, gereja lebih baik siapa dalam gereja, paderi, siapa ada dalam masjid iman, apakah mereka tak sedar tulisan mereka yang mendewakan gereja akan menarik sebahagian manusia ke jalan gereja, tapi mereka akan berhujah sebagaimana biasa, sokong ikut tajuk. boleh makan minum dalam gereja, paderi lebih hebat dalam memperjuangkan kebajikan berbanding iman dan bilal siak dan tok noja dalam masjid. pujian yang melangit buat kita lupa kita adalah islam, gereja tak akan puashati selagi kita tak masuk ugama dia. inilah golongan sokong ikut tajuk. jangan buat buat pening sangat.

Ulasan