KAJANG TAPAK UNTUK SAPU LICIN

pelbagai cerita dibuat kononnya aksi dikajang adalah art of war muhammad al fateh lah semuanya auta belaka, perisa cerita ditambah dengan airmata rafixi, yang best sekali tambahan yang dibuat oleh sb di kemaman, kononnya boss dia pujuk suruh dia kembalik masuk sb. itu paling best punya cerita tambahan yang budak sb bawak. kalau nak tipu tipu ajelah geng yang bangang tapi senyap ajelah sekarang,  budak nogori yang menetap di kelantan (mat three four) penarik lanca pun diam je sekarang, tulangbesi menangis bersama dengan rafizi, budak kelabu asap kat penang pun diam je, ularmamak kepala lutut tak baca sirah dah ke sekarang tentang kajang.

pkr nak apa lagi nak jadi penyamun macam umno haramjadah jugak ke sampaikan terpaksa bawak big boss masuk, suruh je anak buah reka cerita yang menarik. budak sb dikemaman pun diberi makan jugak ke sampaikn tambah stabilizer kat honda cawan masa nak korner baring. nampaknya alkusyen pencen terpaksa mengambil tulisan orang lain untuk menghentam dewan ulama pas, itulah kerja kuncu kuncu umno dalam pas, walaupun dah pencen cikgu namun ciri ciri umno masih jelas dan tngoklah betapa bagusnya kerja kerja btn  yang berjaya. mereka akan mempertahankan umno walaaupn di depan blog tulis janganlah kamu cenderung ke arah kezaliman. biasalah geng abdullah ubai.

Ulasan

  1. tuhanayah buat lipat kajang bro..hahah

    BalasPadam
  2. hahahhahaa... lipat kajang berbillion dapat woo, terpaksa lah korner,, dengan airmata yang tak tahan tu, pelakon sungguhhh

    BalasPadam

Catat Ulasan