KAJANG MULA Tersingkap kain

nuar berahim mula membayangkan beliau akan menjadi mb selepas kemenangan dikajang, kajang berlipatlah pak malau lepas ni, kolid berahim tak akan mampu bertahan punya. selepas prk kajang kolid berahim akan mengalah dengan mudah, alasan kesihatan akan diberikan. kolid berahim akan meletakan jawatan atas daasar kesihatan dan nuar berahim akan tiba menjadi penyelamat seperti biasa. airmata rafizi akan tertumpah lagi. aru tak perlu mengasak lagi dengan pertanyaan bodoh dan bangang seperti biasa. wajah redup azmin akan bermula atau waajah ceria azmin akan bermula. pembahagiaan harta bermula. satu untuk engkau satu untuk aku.

blogger bangang yang merempat kat kemaman nun apa pulak akan dikornernya. berselindung disebalik strategi kangkung. orang tua nyanyuk kat perak nun akan mencari salah silap pas dimana jua yang boleh dihantam siang malam walaupun orang dah nampak kenyanyukannya. blog penyokong macai pkr dalam pas sudah mula menghantam nasrudin nik abduh dan yang tak segeng dengan hatta, mahfuz husam dr zul. ini untuk mengaburi mata rakyat yang sedang kelabu dengan strategi bangang ini. mat three four yang sedang mencari tuan sekarang terpaksa berlakon sikit sikit. setelah husam relai dijawatan exco, rezeki makin kurang terpaksa lah meroyan royan buat alasan.

bila menang di prk kajang, bargain dengan umno akan bermula, konsensus nasional lebih dekat. apakah perjanjian belakang mati akan berulang sebagaimana usop kalla dulu mendedahkan. perjanjian itu mendapat sambutan hangat dari pencacai pencacai pkr dalam pas berselindung dibalik nama penyokong pas dan pakatan rakyat. ini semua penipu dan pembohong. kononnya dalam pas sendiri tidak bersetuju dengan presiden pas dan pemimpin yang dikatakan tidak sebulu dengan nuar berahim. itu strategi petai makan boleh sembunyi tapi bila kentut berbau petai jugak.

Ulasan